Alles over DIGITELLERS topic...

Ik heb vandaag een Tnt teller gekocht(zo één waarvan je een Koso en TNT-uitvoering hebt), dus ik kom thuis gelijk aangesloten, krijg ik de bandenmaat niet ingesteld :@ Van alles geprobeerd, maar op de een of andere manier krijg ik het niet bevestigd, en er zit ook geen boekje bij, heeft iemand hier toevallig ervaring mee??? Iemand die weet hoe het wel moet...

Last edited:
RemcoV said:
Stage 6 doet het prima , zodra je weet hoe je het GOED met aansluiten en er normaal mee omgaat

De reactie erboven: Je teller is zeker op Fahrenheit gespronge? , dan moet je even met de knopjes klote om deze weer in normale graden te krijgen :)

dat probleem heb ik maar ik krijg hem echt niet op celcius..:(

NRG_AeroX said:
Dit is een mooi tellertje k heb m ook :D doet t goed +ralf+
EN ook genoeg bijgeleverd om hem goed aan te kunnen sluiten :D
tis alleen jammer dat ie vrij dik is...

Ik wil dat tellertje misschien aanschaffen voor op mn ktm..

Maar ik vraag me nog een paar dingen af:

1. Werkt ie op batterijen??
2. Wat is zn max bereik (kmp/u)
3. Is die een beetje nouwkeurig?
4. Ervaringen van jullie, beetje robuust? kan die wat hebben kwa trillingen enz. (eenpitter trilt nogal:P) Heb er geen zin in dat ik zon ding koop, 2 keer rij en dat ie dan al naar de klote is getrilt.

Thanks alvast:)

ik heb een stage 6 toeren en temp meter maar na een tijd is me temp blijven han g op -50 graden ik heb nu al een andere temp nippel gekocht maar hij blijft nog steeds op min 50 staan heeft iemand enig idee wat het zou kunen zijn waardoor die op -50 blijft staan

Koop gewoon goed spul, Aim dus. Kwaliteit is erg hoog. Dé standaard in de racerij! Kun je volgens mij het beste halen bij de importeur omdat je ze daar de meeste kennis hebben. Das www.roteg.nl toch?

yuu

ik heb zojuist mijn sportstuur gezet maar nu heb ik geen km teller en olie en naft .
weet er mss iemand een geschikte teller voor scooter ?
km zou er toch zker op moeten staan :)
ik vind er namelijk alleen maar met temp en toeren ( he ik dus niet nodig )

grtzz

honda_wallaroo said:
Kun je niet gewoon een fiets km teller er opzetten of werkt dat niet?? heb wel eens een scoot gezien die dat had.. Iemand hier ervaring mee?

JAAH:)(lees oa dit topic eens door)

alleen geen draadloze omdat deze verbinding tussen ontvanger en ding op wiel verstoort wordt door de ontsteking.

Ik zit ook te denken om racest. + digiteller te gaan pakken. Alleen de leuke digitellertjes zijn rond de 100 pleuro. Nu kan ik wel een gewoon tellertje erop zetten, maar dan heb je geen bezinemetertje. Is dit een groot gemis? Bij mij klopt er zowiezo niet veel van , blijft een week op vol staan en knalt dan ineens naar empty. En zijn er oplossingen? Digitale Benzinemeter oid? :P:P

qezjeh said:
Ik zit ook te denken om racest. + digiteller te gaan pakken. Alleen de leuke digitellertjes zijn rond de 100 pleuro. Nu kan ik wel een gewoon tellertje erop zetten, maar dan heb je geen bezinemetertje. Is dit een groot gemis? Bij mij klopt er zowiezo niet veel van , blijft een week op vol staan en knalt dan ineens naar empty. En zijn er oplossingen? Digitale Benzinemeter oid? :P:P
Stage 6 heeft een benzine metertje, http://www.epcsittard.nl/index.php?p_id=2

Ik heb sinds een tijdje een Sigma BC1200, zit werkelijk alles op en aan, sommige functies snap ik zelfs niet eens :X :P !!
Maar is een heel fijn ding, gewoon op je stuur doen en met één draai zit 't stevig vastgeklikt.
Alleen oppassen met in je broekzak doen ofzo, want resetten gaat nogal simpel :mad:.

Maar ik heb hem op een Firefox zitten met SR velgen, sensor zit op me voorvork (aan de kant van de remklauw). Eerst zat er teveel ruimte tussen de velgrand waar de magneet op zit en de sensor op de voorvork.

Ik heb daarom een stuk handvat (rubber glijdt niet) afgeknipt om deze ruimte op te vullen, en dit met 2 tai-wraps (ofzoiets :rolleyes:) vast gemaakt om mijn voorvork, en hierop mijn sensor ook met 2 tai-wraps vastgemaakt. Zit nu al een dikke maand prima vast en is heel nauwkeurig, hij geeft zelfs 2 km/uur aan 9||6 . Ik heb een andere magneet dan zal bijgeleverd, gewoon zo'n koelkast magneetje gesloopt en dat gebruikt (is precies de breedte van mijn velgrand). Het magneetje zit trouwens met secondelijm op mijn velg muurvast :W .

01_2.jpg

ik heb dus laatst dit tellertje gekocht een koso digitaal toeren+temp meter en ik wil even jullie ervaringen weten met deze teller ik ging namelijk rijden en hij gaf niet meer dan 7700 toeren aan klopt niet volgens mij is het meshcien dat deze teller gewoon KLOTE is

Back