Alles over DIGITELLERS topic...

Sigma,... ontsteking.. ?

Heb ik nu echt té weinig geslapen dit weekend of klopt hier iets niet :?

Sigma tellertjes zijn toch normaal gewoon om je snelheid te meten.
Is gewoon een digi fietstellertje. En iets dat te maken heeft met je ontsteking zal volgens mij meer een toerenteller zijn. :)

Of ben ik nog niet nuchter oid :D

Is gewoon een simpele fietsteller:P

Misschien bedoel je als je harder gaat rijden, de snelheid niet meer klopt...
Bij draadloos is dat in Ieder geval zo, want dat had ik:X

Toen maar een kitje MET draad gekocht, ik heb trouwens de Sigma BC 1200

Ik heb een sigma b500..of 800..naja de blauwe op me scoot gezet.

Verlengd met luidsprekerdraad..maar nu doet ie het niet.

- Voorheen deed ie het wel.
- Ik heb de draden doorgemeten en daar zit ook geen breuk in ofziets.
- Ik hoor het magneetje werken wanneer ik het andere magneetje er langs haal.

Wat kan dit in godsnaam zijn??????

Wat denken jullie hiervan....

0109120615_hi.jpg

Digitale Kilometer/Toerenteller/Benzinemeter Koso Orginele Functies
Prijs = 161,15

Ik heb nu een Cateye Velo 8.....
x1pxOYwqu4SjF4DvTSzvEDRUZxXFZ_zWj0rQWA9UMpg_KSRiHgSKhsKblQlMwEQ2uoli0pF4kpctFHhlHAsyxTuoLrdc9SWwUC8Y0Yq1Dy07uGQf6lXIE_3ZA

Let me know?!

Mzzls David Hamers..

teller

deze teller heeft mn broer en die geeft benzine temp snelheid dagafstand knipperlicht olie alles dacht ik tenminste alleen instellen is een beetje raar :P
2 knopjes inhouden en dan 3 keer aan-uit met het contactslot en dan kun je je bandafmeting invullen voor nog geen 100 euro en deed het perfect voordat ik crashte en de opnemer kapot ging
http://www.easyparts.nl/partpics/0118180029.jpg

die van 160 euro, is op zich niet duur, maar als die dan weer zo lomp groot is koopt ook niemand em.. en das nou weer jammer. in bouwen miss een optie?

heb op me sportstuurtje een Sigma Sport BC800 :)
8 functies, werkt perfect, lekker klein en afneembaar: €17,-
Vindt ik persoonlijk veel voordeliger qua prijs/kwaliteit dan zo'n professioneel metertje van 200€. Het komt er toch op neer dat je je snelheid meet, enkel is de refresh-tijd bij deze "fietstellers" een beetje trager.
(hij gaat btw tot 300km/u:D)

ik heb vandaag me koso/tnt stuuhttp://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php/products_id/1098rkomputer er op gezet doet het goed was 100 euro

Ik had een site die had die teller die ik op het plaatje laat zien. Weet zo die site niet meer maar zelf wel ik die teller hebben. Was niet duur en had goede opties.

stopte met tellen aan 60? vreemd, mss dat dan aan die snelheid je tikkertje op je velg een beetje verschuift ofzo door de omwentelingskracht?
z'n max meetsnelheid is mss 60:P

Stage6 temp meter:
Ik kwam er vandaag achter dat als je een beetje met de check en power knopjes kut dat hij dan op farenheit springt. Als je hem weer in Celsius wilt hebben. Moet je de knoppen weer indrukken alleen het tegenovergestelde.

Handig om te weten ;)

:@ Basics: Het is wel kewl dat je dat kan maar het is niet nauwkeuriger dan je analoge km teller. aangezien hij op je kabel is aangesloten en ik vind dat dan de moeite niet waard....

AirWolf said:
Ik had een site die had die teller die ik op het plaatje laat zien. Weet zo die site niet meer maar zelf wel ik die teller hebben. Was niet duur en had goede opties.

Dit is een mooi tellertje k heb m ook :D doet t goed +ralf+
EN ook genoeg bijgeleverd om hem goed aan te kunnen sluiten :D
tis alleen jammer dat ie vrij dik is...

MOonBAse said:
Sigma,... ontsteking.. ?

Heb ik nu echt té weinig geslapen dit weekend of klopt hier iets niet :?

Sigma tellertjes zijn toch normaal gewoon om je snelheid te meten.
Is gewoon een digi fietstellertje. En iets dat te maken heeft met je ontsteking zal volgens mij meer een toerenteller zijn. :)

Of ben ik nog niet nuchter oid :D

Je hebt genoeg geslapen, maar je bent niet intelligent genoeg.
Wat mijn probleem is: Ik denk dat de digiteller gestoord wordt door 1 of ander magn veld, afkomstig van ontsteking of bougiekabel of...
Vanaf ong 60/u valt de snelheid weg, laat ik men gas los aan +-90/u dan komt de snelheid er af en toe door.

Heeft het zin hiervoor een ontstoorde bougie te kopen?

Grtz van metecco

Back