Alles over DIGITELLERS topic...

Iemand al ervaring met de Cockpit voor Speedfight van Koso?
Ziet er wel erg gelikt uit :W
et-koba701b10.jpg

ik heb koso teller met stage 6 magneetbout. werkt goed alleen kan me wiel maat nog niet goed instellen heb namelijk 100/80-10 ik weet ni of iemand hier voor de code weet?

(plaatjes doen het niet ziet ik dat verander ik ff van de week)

Ik ga binnekort mijn eerste scooter kopen, het zal een booster spirit zijn. Ik heb er een gezien met een sportstuur. Maar deze heeft dan geen snelheidsmeter en benzine enzo. Wat kan ik het beste kopen? Dit is men eerste scooter dus ik denk dat meter voor benzine enzo ook wel handig zal zijn ^^

Ik heb vanmiddag bij mijn maat z'n vader in de werkplaats en aim teller zien liggen deze had vele functies, zoals toeren, temperatuur, laptimer, uitlaatgasmeter, toerenlampjes dus hoe meer toeren hoe meer lampjes er gaan branden.
Ik vroeg dus wat hij er voor moest hebben en hij wou er 150euro voor hebben hij ziet er als nieuw uit en is compleet en werkend weten jullie mischien welke dit is want ik heb op google gezocht maar ik kon hem niet vinden. Het is en gele versie van circa 12 bij 7 cm schat ik, zou dit een goede koop zijn.
Voor de duidelijkheid het is dus niet de kleine die je op bijna elke webshop tegenkomt.

Weet iemand hoe je de koso tellers op je draadboom aansluit ?
want heb een zip en kom er niet echt uit met de kleuren
Iemand toevallig ervaring met de teller aansluiten op piaggio ?

Mijn vraag is dus of dit aan het nippeltje (temp. sensor @ cil) ligt of dat de teller gewoon kapot is?

-130 geeft ie aan als je je nippel eraf trekt..kijk even of alles dus goed vastzit

Ik heb deze ook maar dan andere versie, ik heb de powerknop er niet bij..alleen die check knop..en ik heb verlichting...

zoon stage 6 teller zijn die nog een beetje goed ??

http://img9.picsplace.to/img9/20/et-s64030.jpg

neej ik heb er eentje die deed niks terug gestuurd ze zeden geen garantie. bij vinny(scootermania) afgegeven die heeft hem op gestuurd en toen maakte ze hem wel.(moet je kijke wat een onzin) dus hij deed het wel 1dag der na weer niks:( hij gaf die ene dag ook aleen temp aan en meer niet dus neej. geen stage 6 teller voor mij meer. geef mij maar een aim het is duur maar je hebt er wel iets voor:W

Ik heb vanmiddag bij mijn maat z'n vader in de werkplaats en aim teller zien liggen deze had vele functies, zoals toeren, temperatuur, laptimer, uitlaatgasmeter, toerenlampjes dus hoe meer toeren hoe meer lampjes er gaan branden.
Ik vroeg dus wat hij er voor moest hebben en hij wou er 150euro voor hebben hij ziet er als nieuw uit en is compleet en werkend weten jullie mischien welke dit is want ik heb op google gezocht maar ik kon hem niet vinden. Het is en gele versie van circa 12 bij 7 cm schat ik, zou dit een goede koop zijn.
Voor de duidelijkheid het is dus niet de kleine die je op bijna elke webshop tegenkomt.

kun jij mij is toevoegen orrie16@hotmail.com ik heb wel intresse

TNT/Koso teller..
Ik krijg hem maar niet aangesloten...kan iemand dit uitleggen of een duidelijk Nederlands handleiding voorschotelen...

2hdnzi9.jpg

Alvast bedankt...

P.s. al weet ik alleen maar hoe je hem aansluit dat hij voeding krijgt...de rest vogel ik wel uit...hij komt trouwens op een Neo's uit 1998

TNT/Koso teller..
Ik krijg hem maar niet aangesloten...kan iemand dit uitleggen of een duidelijk Nederlands handleiding voorschotelen...

2hdnzi9.jpg

Alvast bedankt...

P.s. al weet ik alleen maar hoe je hem aansluit dat hij voeding krijgt...de rest vogel ik wel uit...hij komt trouwens op een Neo's uit 1998

hey je moet gewoon de draden die van je orginele teller afkomen herleiden dus kijken welke draden naar welk signaal lampje gaat Dus stel je rode draad loopt naar benzine lampje dan sluit je die draad aan op het draadboompje van je teller en zo verbind je alles

Ja dat weet ik alleen het gaan om het stroom hoe moet ik die aansluiten, de beschrijving heeft het over je contactslot en 12 volt key (+) ik scan die beschrijving wel vandaag of morgen...

heb op me sportstuurtje een Sigma Sport BC800 :)
8 functies, werkt perfect, lekker klein en afneembaar: €17,-
Vindt ik persoonlijk veel voordeliger qua prijs/kwaliteit dan zo'n professioneel metertje van 200€. Het komt er toch op neer dat je je snelheid meet, enkel is de refresh-tijd bij deze "fietstellers" een beetje trager.
(hij gaat btw tot 300km/u:D)

voor snelheid moet je ook niet een tnt ding kopen ofzo, maar jou sigma geeft geen toeren en temperatuur aan

vandaar een dure AIM

heey, ik heb een AIM teller gekocht.

nu blijkt dat de sensor voor de toeren een beetje kapot is, het clipje is bebroken en dit kun je nu dus niet meer om de kabel heen klikken. komt dit probleem vaker voor en hoe moet je dit oploss, gwn plakband rond de sensor doen kan volgens mij wel de oplossing zijn:)

miss iemand ervaring ermee?

grt jordi

Voor mensen met een Stage6 teller toeren/temp zorg dat je een ontstoorde boegie hebt en een onstoorde boegiedop, zorg er ook voor dat hij niet te dcht bij de kabel boom ligt.
als dt wel geval is aluminiumfolie kaatst andere signalen af.

dit is uit eigen ervaringen ;)

Yo , ik heb zopas een stage6 temperatuur meter gekocht , en bij het aansluiten heb ik de schroef al aan cilinderkop verbonden , en alles al aan elkaar gedaan . Ook heb ik het witte draadje met een stukje bloot frame verbonden en de rode met de zwarte draad van m'n killswitch . Maar als ik probeer te starte gaat ie altijd net niet aan en flikkert het licht van de teller wel en als ik de witte kabel van het frame afneemt start ie van de eerste keer .. Wat doe ik fout ?

Ik heb even jullie mening / ervaring / advies nodig over deze teller :) (zie foto)

1. Kwaliteit van deze teller? (Regen bestending, geeft alles goed aan, gaan lang mee etc...)
2. Makkelijk aan te sluiten (op een aerox)
3. Is het me geld waard om deze tekopen?
4. Is hy afneembaar? want laat hem niet graag op me stuur zetten. (Maar dat is niet zo groot probleem :))

kosoxr9zf.jpg

alvast bedankt, wesley.

Back