Marcelinho said:eej ik zie et hier niet zo 123 staan maar zijn er ook van die koso tellertjes zoals dezevoor aan te sluiten op een peugeot vivacity?
Mijn vraag is dus of dit aan het nippeltje (temp. sensor @ cil) ligt of dat de teller gewoon kapot is?
Ik heb vanmiddag bij mijn maat z'n vader in de werkplaats en aim teller zien liggen deze had vele functies, zoals toeren, temperatuur, laptimer, uitlaatgasmeter, toerenlampjes dus hoe meer toeren hoe meer lampjes er gaan branden.
Ik vroeg dus wat hij er voor moest hebben en hij wou er 150euro voor hebben hij ziet er als nieuw uit en is compleet en werkend weten jullie mischien welke dit is want ik heb op google gezocht maar ik kon hem niet vinden. Het is en gele versie van circa 12 bij 7 cm schat ik, zou dit een goede koop zijn.
Voor de duidelijkheid het is dus niet de kleine die je op bijna elke webshop tegenkomt.
TNT/Koso teller..
Ik krijg hem maar niet aangesloten...kan iemand dit uitleggen of een duidelijk Nederlands handleiding voorschotelen...
Alvast bedankt...
P.s. al weet ik alleen maar hoe je hem aansluit dat hij voeding krijgt...de rest vogel ik wel uit...hij komt trouwens op een Neo's uit 1998
Ja dat weet ik alleen het gaan om het stroom hoe moet ik die aansluiten, de beschrijving heeft het over je contactslot en 12 volt key (+) ik scan die beschrijving wel vandaag of morgen...
heb op me sportstuurtje een Sigma Sport BC800
8 functies, werkt perfect, lekker klein en afneembaar: €17,-
Vindt ik persoonlijk veel voordeliger qua prijs/kwaliteit dan zo'n professioneel metertje van 200€. Het komt er toch op neer dat je je snelheid meet, enkel is de refresh-tijd bij deze "fietstellers" een beetje trager.
(hij gaat btw tot 300km/u)