Alles over DIGITELLERS topic...

op pagina 5 vind je al een beetje info maat :)

EDIT: Ik vind m wat duur voor de opties die hij biedt. En hij is ontzettend groot zoals al gezegd is
 
Ik ben van plan om een Stage6 benzine meter te kopen

Maar nu is men vraag : Hoe moet je hem aansluiten ?

Alvast Bedankt !!!
 
Yo , ik heb zopas een stage6 temperatuur meter gekocht , en bij het aansluiten heb ik de schroef al aan cilinderkop verbonden , en alles al aan elkaar gedaan . Ook heb ik het witte draadje met een stukje bloot frame verbonden en de rode met de zwarte draad van m'n killswitch . Maar als ik probeer te starte gaat ie altijd net niet aan en flikkert het licht van de teller wel en als ik de witte kabel van het frame afneemt start ie van de eerste keer .. Wat doe ik fout ?

je moet deze draadjes op je accu zetten en helemaal niet op je fram ofzo, hoe kom je er eigenlijk bij? de teller heeft stroom nodig en nu maak je een soort van kortsluiting denk ik. alleen ff zwart op de min en rood op de plus van je accu zetten en hij doet het perfect

grt jordi
 
k zet binnekort een racestuur op me rox
en zou wel graag een lampje of een optie wille voor me benzine meter
zoals paar posts hierboven een stage 6 benzine meter
werkt dit goed ?
en of is er ook nog een andere optie?
 
heey
ik heb een 2de handse tnt teller gekocht alleen ik heb er geen handleiding bij gekregen.
dus mijn vraag :p heeft iemand nog een handleiding liggen die die even in wil scannen voor me :)
alvast bedankt
remon
 
Hallo,

Ik heb een KOSO toeren en temp meter. nu weet ik waar het temp draadje heen moet, mar waar meot het toeren draadje heen? Tussen je CDI en bougidop of tussen je Bougi en bougidop oid??

alvast bedankt!
 
Ik wou graag een digiteller op me scooter, maar nu wou ik een niet zo dure, zag al paar keer de naam sigma voorkomen, maar welke is het beste, en het nauwkeurigst, en met achtergrondlichtje erin zodat ik snachts ook de snelheid kan lezen? welke raden jullie mij aan , zijn zoveel modellen van sigma, dus help alstublieft :D


alvast bedankt,
 
Kan iemand mij een link geven waar je een handige/goede teller kan kopen?
Het is voor een peugeot zenith, aangezien mijn eigen teller het niet doet..
En hoe het precies werkt, ben nieuw met zo'n teller etc.
thnx
 
Een fietsenteller... Ikzelf heb de Sigma BC906 en werkt perfect.
Maar bestaan er geen tellers die net zoals een originele teller met een kabel in dat ding moet bij je wiel?
 
ik zou het niet weten.
Ik heb nu geen kabeltje meer zitten daar, er is daar wel een plekje bij mn wiel waar je een kabeltje in kan stoppen, kan je daar dan ook een digitale op aansluiten?
Als iemand dat weet?
 
Die kabel die er standaard in zit past niet in de digi tellers. Zijn ze niet op gemaakt. Als je die kabel uit je teller schroeft zie je dat dat ding als een malle gaat draaien als je rijd waardoor de teller dus aangeeft hoe hard je gaat.

De digi tellers werken met magneetjes en dus niet met dat systeem.
 
kan je een teller dat je op sportstuurtje plaats ook aansluite op de kabel & snelheidsensor van je originele snelheidmeter aansluite?
 
vraagie over aim nippel
zon 2ehands ding gehaald, maar het is een m6 nippel en gat in m'n cil is m8
er hoort zon soort verloop ding op. maar waar kan je dat halen?
of als iemand nog 1tje heb liggen ,, pm me dan ff :D
greetz
 
Back
Top