Airbrushed XSH max tuned evo sr

Status
Not open for further replies.
Kicke ding man :P vooal die paint en ja hoogste score @ evo succes man :P dat wordt nog wat werk maar het kan en daar gaat het om :D mja, veel succes met je Sr.. ik volg het nog wel ff :P

mattai88 said:
we zulle wel zien ;), wot wel mooi denk ik ;) :)

ziet er netjes uit, op lelystad zag ie er goed uit, verder denk ik dat je niet zomaar moet zeggen dat je uber gaat score, zorg eerst maar dat het goed rijd. scores zijn een 2e ;) en tuurlijk zou een leuke score netjes zijn maar das denk geen hoofddoelstelling (hoewel het wel een leuke iets is)

succes en k ben benieuwd naar je score....

black_white said:
ziet er netjes uit, op lelystad zag ie er goed uit, verder denk ik dat je niet zomaar moet zeggen dat je uber gaat score, zorg eerst maar dat het goed rijd. scores zijn een 2e ;) en tuurlijk zou een leuke score netjes zijn maar das denk geen hoofddoelstelling (hoewel het wel een leuke iets is)

is toch leuk om naar een doel te streven?

Ja ma nog leuker om een doel ook echt te halen;)
Plant... hij blijft ma mooier worden:D
heb um al1 nog nooit int echt gezien met kappen;)

-arthur- said:

daar ben ik ook beniuewd naar :P, maar net wat jules zegt het is tog leuk om naar een doel te streven (A) en dan... haal ik et niet ga ik me geen zorgen over maken

dat et goed rijd hoef ik me denk ik geen zorgen over te aangezien het ding wordt afgestelk op de bank van marco ;)

mja mzzl

alles evolution said:
beun team hengelo...whahahah
vraagje wie zijn jullie ? k ben zeer benieuwd....

wie zijn wie :P?, jules ) besnelli 491 en ik dus kome iig allebei uit hengelo ov, zijn kameraden van elkaar, bth zien we wel eens op onze 'busbaan meeting', just for fun.

mja ;) , greetz

mattai88 said:
wie zijn wie :P?, jules ) besnelli 491 en ik dus kome iig allebei uit hengelo ov, zijn kameraden van elkaar, bth zien we wel eens op onze 'busbaan meeting', just for fun.

mja ;) , greetz
ff voor de duidelijkheid: ik en maarten zijn NIET van "bht"

Hey.
Mooie sr, netjes
Ik wil als organisatsie zijnde ook wel tegen je sprinten op de Speelmansplaten ;)
Alleen ik heb wel een oldschool C20 ;)
Hoogste vermogen ? Ik gunt het je wel :)
Waneer ga je banken ?

NIEUWE UPDATE JONGENS !!,

velgen zijn bij de verchromer, volgende week weer terug, post foto's if they be there !!! :D :~ (A)

morgen Zaterdag 17 september wordt hij klaargemaakt op de bank voor smp ;) :D, kan er alleen niet bij zijn ivm werk :(

maarja jullie horen nog van mij !!!!

greetz

antonrox said:
Hey.
Mooie sr, netjes
Ik wil als organisatsie zijnde ook wel tegen je sprinten op de Speelmansplaten ;)
Alleen ik heb wel een oldschool C20 ;)
Hoogste vermogen ? Ik gunt het je wel :)
Waneer ga je banken ?

is goed !!! doen we :)

morge banken :D

suc6 met de organisatie!! tip: verbeterde versie van keuring @ lely (A) :P haha

mzzzzl

Status
Not open for further replies.
Back