efsane said:Vergeet niet dat mijn complete blokje ook bij hem ligt en dat er nog vele afstel -en testuren @ testbank zullen zijn 8)
mattai88 said:we zulle wel zien , wot wel mooi denk ik
is toch leuk om naar een doel te streven?black_white said:ziet er netjes uit, op lelystad zag ie er goed uit, verder denk ik dat je niet zomaar moet zeggen dat je uber gaat score, zorg eerst maar dat het goed rijd. scores zijn een 2e en tuurlijk zou een leuke score netjes zijn maar das denk geen hoofddoelstelling (hoewel het wel een leuke iets is)
succes en k ben benieuwd naar je score....
-arthur- said:ziet er netjes uit, op lelystad zag ie er goed uit, verder denk ik dat je niet zomaar moet zeggen dat je uber gaat score, zorg eerst maar dat het goed rijd. scores zijn een 2e en tuurlijk zou een leuke score netjes zijn maar das denk geen hoofddoelstelling (hoewel het wel een leuke iets is)
succes en k ben benieuwd naar je score....
alles evolution said:beun team hengelo...whahahah
vraagje wie zijn jullie ? k ben zeer benieuwd....
ff voor de duidelijkheid: ik en maarten zijn NIET van "bht"mattai88 said:wie zijn wie ?, jules ) besnelli 491 en ik dus kome iig allebei uit hengelo ov, zijn kameraden van elkaar, bth zien we wel eens op onze 'busbaan meeting', just for fun.
mja , greetz
antonrox said:Hey.
Mooie sr, netjes
Ik wil als organisatsie zijnde ook wel tegen je sprinten op de Speelmansplaten
Alleen ik heb wel een oldschool C20
Hoogste vermogen ? Ik gunt het je wel
Waneer ga je banken ?
Bj31 said:busbaan meeting? bij ikea? zoja, kom ik ook een keer een kijkje nemen 8)