This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Originally posted by booow
Goed bezig knul , zolang die in de zomer maar rijdt dat je niet de hele tijd moet meerennen

Rennen? Je bedoelt kruipen.. Binnenkort gaan wij eens sporten.. Dr70 Joost tuned tegen mijn Dr70 Markje tuned :W
 
He joost...
dat ziet er leuk uit...vooral motorisch dan
jij ging de cil van pasqual tunen? Suc6 ermee... ik zie je wel op lelygat...!
 
Originally posted by Mark@Typhoon
Rennen? Je bedoelt kruipen.. Binnenkort gaan wij eens sporten.. Dr70 Joost tuned tegen mijn Dr70 Markje tuned :W

Is goed, na de toetsweek als ik hem afgesteld heb
 
dat komt wel goed
ik moet alleen nog een krukas bestellen.
twijfel tussen doppler, hebo en rhq. ik vraag me af of de meerwaarde van een hebo/rhq opweegt tegen de meerprijs t.o.v. een doppler pen 12.
 
woeizz, word leuk setupie joost
maarre bestaad er ook al een doppler pen 12 krukas voor mina
nee toch..?
ik zou gewoon de rhq nemen..

maar ziet er goed uit :#
 
Ben benieuwd joost,

ik weet nog van de tijd dat je net die hebo vario, en wat andere spulletjes had, nu zit je al aan speed
 
Originally posted by Hessman
Ben benieuwd joost,

ik weet nog van de tijd dat je net die hebo vario, en wat andere spulletjes had, nu zit je al aan speed

tsjah goeie ouwe tijden he 8P

vandaag geen tijd om de speed op te halen, ws morgen!


//edit//
fok nog ingelogd onder pasqual zn naam
joost@aerox dus hier
 
Originally posted by black_phoenix
voor mina heeft dopler alleen een pen11 as...met afwijkende lagermaaten kan je er een pen12 of pen10 van maken naar keuze

dit blijkt dus inderdaad zo te zijn. heb het nagemeten bij een doppler "pen 12" as.
thijs(boyd zn achter00mtuning bedrijfje) had een doppler pen12 voor me meegenomen, omdat hebo ff niet voorradig was. nu alsnog ff wachten op de hebo dus
speed en membraan zijn binnen!
mayb vanmiddag pics.
 
speed



afgedraaid hemd


evo zuiger



vl14



gemodde kappen


overrange, vl14 en speed


huidige status aerox:



//edit//
foto voor mike:
 
Status
Not open for further replies.