Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Casper
?

Verkort verhaal joost was gisteren ze naald kwijt dus hij alles uit ze carb gehaalt stonden wij bij derek. Zegt derek tegen mij geef maar gas dus ik aan die hendel draaien spuit derek start spray in ze carb en hij kicken ding aan ,sloeg die effe op hol :D. maar gelukkig remmen in geknepen joost trok helemaal wit weg :D
 
Originally posted by Gomer_pyle
Verkort verhaal joost was gisteren ze naald kwijt dus hij alles uit ze carb gehaalt stonden wij bij derek. Zegt derek tegen mij geef maar gas dus ik aan die hendel draaien spuit derek start spray in ze carb en hij kicken ding aan ,sloeg die effe op hol :D. maar gelukkig remmen in geknepen joost trok helemaal wit weg :D

En toen bleef volgens Erik het gas hangen....terwijl de gasschuif gewoon los in zen buddy lag :D
 
Vet Ding Joost!!!

Mooi Thema in je Scooter :D

(Ik ben die Gast die Bij HasjSNAke zijn Projectje Hoorde, met die blauwe Blouse :P)

-Edit, Jammer van die Gasnaald @ Scootermeeting :$
Ik had je graag zien sprinten!........
 
En dit alles betaald van het vakkenvullen bij de Ceedouzoe :P

goed bezig joost, maar toch weer fietsen naar school voor jouw :)
 
Damn deze is echt bruut!!! Alleen vind ik mijn hebo logotje wat mooier gelukt :p Maar hij lijkt zo standaard door die kleuren enzo :rolleyes: Je zou niet verw8 wat voor brute setup daar onder zou liggen 8) Ga je nog iets aan het uiterlijkdoen dan?
Latorz
 
Originally posted by red_aerox
................................ Ga je nog iets aan het uiterlijkdoen dan?
Latorz

Misschien zouden witte delen er vet opstaan, maar dat hebben al vele, maar ik zou het gewoon sow laten .. !! Mooi strak std. uiterlijk ! Uber :W !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top