Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
tog blijf ik ut een leuk ding vinden :D

Ziet er net zo std uit (nog:P) en dan ligt er zon setup onder....ik weet niet, kan je niet uitleggen :P vinnut gewoon leuk :*

spreek je j00st
xxx pasqual :P
 
Originally posted by aerox terror
tog blijf ik ut een leuk ding vinden :D

Ziet er net zo std uit (nog:P) en dan ligt er zon setup onder....ik weet niet, kan je niet uitleggen :P vinnut gewoon leuk :*

spreek je j00st
xxx pasqual :P

DAMN naai je m ook in z'n ass of dat net niet?
 
goddamnit ik sleutelen, gaan ze met zn 3en zitten toekijken :eek: en dan van dat hoerige commentaar van doe nou dit en dit aaaaaaargggggggh 8P
verder euhm, ik kon me niet bedwingen, speed lag eraf, en die dremel keek dr zo naar.. :rolleyes:
 
Zelf een beetje getunend?? ;)

heb je nog meer filmpjes... zojaa zet die hier even op.. zou ik graag willen zien :)

Masssoll :W
 
Originally posted by Joost@aerox
goddamnit ik sleutelen, gaan ze met zn 3en zitten toekijken :eek: en dan van dat hoerige commentaar van doe nou dit en dit aaaaaaargggggggh 8P
verder euhm, ik kon me niet bedwingen, speed lag eraf, en die dremel keek dr zo naar.. :rolleyes:

whahah:D:D:D Niet weer he :P
had je mama weer frites en bitterballen gemaakt :~
Alleen daarom zou ik al komen :P
 
hehe, nee deze keer niet. wel cola avec stroopwafels :W :~
huishoudelijke shit:
-draadboom eruit, zou die nog starten :P ?
-stuur erop
-killswitches aangesloten

morgen:
-speed monteren
-denk ontsteking aanpassen
-licht op accu fixen.

je mag natuurlijk altijd komen pasqual :) zetten we ff de frituur aan :) [en de rox }) ]
 
Originally posted by aerox terror
whahah:D:D:D Niet weer he :P
had je mama weer frites en bitterballen gemaakt :~
Alleen daarom zou ik al komen :P

LOL dan moet je eens bij Joost langsgaan als i 2 weken alleen thuis is :D Dan is het ELKE DAG frituur :p
 
Originally posted by Dex88
Ik denk dat mensen nu ook eens gaan zien hoeveel jullie gaan tanken :).
Met 21 MM zal je aardig moet tanken..

Nee hoor, aangezien dit niet een straat scoot is.. Dus hij tuft er niet elke dag mee naar school enzo + het verbruik viel reuze mee dacht ik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top