Joost@aerox
3BR Tuner
hellow luitjes
vorig jaar om ongeveer deze tijd kocht ik een nieuwe aerox, een zwarte. Ik kocht hem bij Van Andel in rotterdam, rukzaak. 0 service en 0 klantvriendelijkheid, echter wel erg goedkoop, en we blijven Nederlander.. 0?
zo zag ze er toen uit:
ik vond, en vind het gewoon een prachtig ding, en ben dan ook niet bepaald van plan de kappen over te spuiten ofzo...
nou ja een tijdje volledig standaard gereden, maar na 200km ofzo ging de varioring eruit. dat vond ik toen errug bruut })
Het spatbord was er overigens al na 10km af
na een kilometertje of 500 was ik deze snelheid zat, en zat ik te twijfelen tussen mn std uitlaat ontgrensen, of een andere pijp. ik ben toen voor een andere pijp gegaan, zodat ik hem dan altijd nog weer helemaal origineel kon maken. het werd een Bidalot S2.
zo zag ze er toen uit:
al met al was ik weer even tevreden
ik kocht een hebo vario, en een ventilvar, en een 17.5 erbij. dat ging toch wel erg leuk voor een std 50 cc.
maarja ik zat in mn hoofd met een vettere setup, met 70cc. ik wilde gelijk voor de alu gaan eigenlijk. boyd kocht toendertijd een ng70, en ik vond dat een erg leuke cylinder. echter, ik zat nog met een std as. dus okee, alvast een doppler as gekocht
zelf geplaatst, samen met boyd en mark.
de as plaatsen was goed gegaan, alleen in een duffe bui vond ik het nodig om mn zuiger verkeerd om te monteren :X dus std cylinder beetje mol.
maar ik dacht: hey mooi excuus om gelijk een ng70 te halen!
zo gedacht, zo gedaan, en nu de zuiger wel goed gemonteerd
toen ging tot 2 keer toe mn naaldlager stuk :X
maargoed, nieuw zuigertje en knallen maar
totdat ik op een ochtend ineens oom agent op de bmw naast me zag verschijnen, of ik ff mee wilde op de bank :X dik 2KW dus..
toen ff tijdelijk mn scoot std gemaakt, maar dat zoog echt hard, totaal geen lol meer aan. ik ging soms gewoon op de fiets
toen hij later niet meer starte, bleek mn koppakking lek, en ik hakte de knoop door, hij moet weer vlammen! dus blok er weer onder vandaan.
ik besloot mn setup te veranderen. het word het volgende:
Hebo Alu NG70 3B-R Tuned
Yasuni c16
21MM
Polini Evo Poulies
Delta Clutch
Doppler Krukas
En nog een vario, maar daar twijfel ik nog over. dat is trouwens het enige wat ik nog moet kopen...
hier heb ik een boel pics van het nieuwe spul wat ik gehaald heb! :7
Hebo alu ng 3B-R Tuned
C16 met oldskool c16/20 demp0r 8)
Evo poulies met Delta Clutch 8)
21MM
Gemodde voorkap
wat spul bij elkaar:
Al met al hoop ik het spul binnen nu en 2 weken rijdend te hebben. ik moet dus nog een vario, dan kan ik het weer monteren.
als mn scoot weer in elkaar zit volgen er meer pics
dit was het voor nu :7
vorig jaar om ongeveer deze tijd kocht ik een nieuwe aerox, een zwarte. Ik kocht hem bij Van Andel in rotterdam, rukzaak. 0 service en 0 klantvriendelijkheid, echter wel erg goedkoop, en we blijven Nederlander.. 0?
zo zag ze er toen uit:
![aerox.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Faerox.jpg&hash=edfd21aaa7fe07026e6f61b0f14f0051)
ik vond, en vind het gewoon een prachtig ding, en ben dan ook niet bepaald van plan de kappen over te spuiten ofzo...
nou ja een tijdje volledig standaard gereden, maar na 200km ofzo ging de varioring eruit. dat vond ik toen errug bruut })
Het spatbord was er overigens al na 10km af
na een kilometertje of 500 was ik deze snelheid zat, en zat ik te twijfelen tussen mn std uitlaat ontgrensen, of een andere pijp. ik ben toen voor een andere pijp gegaan, zodat ik hem dan altijd nog weer helemaal origineel kon maken. het werd een Bidalot S2.
zo zag ze er toen uit:
![aeroxachter2.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Faeroxachter2.jpg&hash=44c10f73cb58576d963fcc239e428de8)
al met al was ik weer even tevreden
ik kocht een hebo vario, en een ventilvar, en een 17.5 erbij. dat ging toch wel erg leuk voor een std 50 cc.
maarja ik zat in mn hoofd met een vettere setup, met 70cc. ik wilde gelijk voor de alu gaan eigenlijk. boyd kocht toendertijd een ng70, en ik vond dat een erg leuke cylinder. echter, ik zat nog met een std as. dus okee, alvast een doppler as gekocht
zelf geplaatst, samen met boyd en mark.
de as plaatsen was goed gegaan, alleen in een duffe bui vond ik het nodig om mn zuiger verkeerd om te monteren :X dus std cylinder beetje mol.
maar ik dacht: hey mooi excuus om gelijk een ng70 te halen!
zo gedacht, zo gedaan, en nu de zuiger wel goed gemonteerd
toen ging tot 2 keer toe mn naaldlager stuk :X
maargoed, nieuw zuigertje en knallen maar
totdat ik op een ochtend ineens oom agent op de bmw naast me zag verschijnen, of ik ff mee wilde op de bank :X dik 2KW dus..
toen ff tijdelijk mn scoot std gemaakt, maar dat zoog echt hard, totaal geen lol meer aan. ik ging soms gewoon op de fiets
toen hij later niet meer starte, bleek mn koppakking lek, en ik hakte de knoop door, hij moet weer vlammen! dus blok er weer onder vandaan.
ik besloot mn setup te veranderen. het word het volgende:
Hebo Alu NG70 3B-R Tuned
Yasuni c16
21MM
Polini Evo Poulies
Delta Clutch
Doppler Krukas
En nog een vario, maar daar twijfel ik nog over. dat is trouwens het enige wat ik nog moet kopen...
hier heb ik een boel pics van het nieuwe spul wat ik gehaald heb! :7
Hebo alu ng 3B-R Tuned
![cyl3.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fcyl3.jpg&hash=b7fe216bc49d4b8a8e4207c0292e84b0)
![cyl4.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fcyl4.jpg&hash=fbb79ada5d3416d467dc0e5eb8e7545f)
![cyl5.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fcyl5.jpg&hash=f68d0c34bb1aef8a37302b50082a127f)
![cyl6.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fcyl6.jpg&hash=953335682cb8a8b1cab211fe3f6b2618)
C16 met oldskool c16/20 demp0r 8)
![pijp1.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fpijp1.jpg&hash=e61086b8e4da47f52d7054455c21beee)
![pijp2.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fpijp2.jpg&hash=2a086b12222d164335975e2f9ec392de)
![pijp3.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fpijp3.jpg&hash=07aa89286fa3950a99fda7956870c592)
![pijp4.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fpijp4.jpg&hash=83e2a80287664842d33a3bc67135787a)
Evo poulies met Delta Clutch 8)
![poulies1.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fpoulies1.jpg&hash=09bdc6659522bc1072ed24ff3b77eb3e)
![poulies2.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fpoulies2.jpg&hash=fe2b4ef24b09ee7cb5c860c833a3fdae)
![poulies3.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fpoulies3.jpg&hash=f8561c20baafdab6c6835ca9b75589f3)
![poulies4.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fpoulies4.jpg&hash=e173c9fab33d8770943ebd07f4e5a5f2)
21MM
![carb1.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fcarb1.jpg&hash=232f5ec69a9242e4c78754bd2c0e6ec9)
![carb2.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fcarb2.jpg&hash=88c35238146fafef49a8ad4e03627bb5)
![carb3.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fcarb3.jpg&hash=56fb3916297ebaf4cc01284645cc16d2)
![carb4.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fcarb4.jpg&hash=fcf39282b0ce745181408c39edc7ee3e)
Gemodde voorkap
![voorkap1.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fvoorkap1.jpg&hash=c35f6347f5e2b7b97e03c53dc42989e6)
![voorkap2.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fvoorkap2.jpg&hash=0f355b65abb938d9ce1b23482fb21e4c)
![voorkap3.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fvoorkap3.jpg&hash=893a2a13c3ebab444fe31c5092dd4b32)
![voorkap4.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fvoorkap4.jpg&hash=e82559ad2adb0a99410d6e86d7e00912)
wat spul bij elkaar:
![spul.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.xs4all.nl%2F%7Ewalberts%2Fscoot%2Fnew2%2Fspul.jpg&hash=b4d7ce1c2ae5b4b42751c1bbd146faad)
Al met al hoop ik het spul binnen nu en 2 weken rijdend te hebben. ik moet dus nog een vario, dan kan ik het weer monteren.
als mn scoot weer in elkaar zit volgen er meer pics
dit was het voor nu :7