Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.

Joost@aerox

3BR Tuner
hellow luitjes :)
vorig jaar om ongeveer deze tijd kocht ik een nieuwe aerox, een zwarte. Ik kocht hem bij Van Andel in rotterdam, rukzaak. 0 service en 0 klantvriendelijkheid, echter wel erg goedkoop, en we blijven Nederlander.. 0?
zo zag ze er toen uit:

aerox.jpg


ik vond, en vind het gewoon een prachtig ding, en ben dan ook niet bepaald van plan de kappen over te spuiten ofzo...

nou ja een tijdje volledig standaard gereden, maar na 200km ofzo ging de varioring eruit. dat vond ik toen errug bruut })
Het spatbord was er overigens al na 10km af :)

na een kilometertje of 500 was ik deze snelheid zat, en zat ik te twijfelen tussen mn std uitlaat ontgrensen, of een andere pijp. ik ben toen voor een andere pijp gegaan, zodat ik hem dan altijd nog weer helemaal origineel kon maken. het werd een Bidalot S2.
zo zag ze er toen uit:

aeroxachter2.jpg


aerox2.JPG


aerox8.JPG


al met al was ik weer even tevreden :)
ik kocht een hebo vario, en een ventilvar, en een 17.5 erbij. dat ging toch wel erg leuk voor een std 50 cc.

maarja ik zat in mn hoofd met een vettere setup, met 70cc. ik wilde gelijk voor de alu gaan eigenlijk. boyd kocht toendertijd een ng70, en ik vond dat een erg leuke cylinder. echter, ik zat nog met een std as. dus okee, alvast een doppler as gekocht :)
zelf geplaatst, samen met boyd en mark.

de as plaatsen was goed gegaan, alleen in een duffe bui vond ik het nodig om mn zuiger verkeerd om te monteren :X dus std cylinder beetje mol.
maar ik dacht: hey mooi excuus om gelijk een ng70 te halen! :)

zo gedacht, zo gedaan, en nu de zuiger wel goed gemonteerd :rolleyes:

toen ging tot 2 keer toe mn naaldlager stuk :X
maargoed, nieuw zuigertje en knallen maar :)

totdat ik op een ochtend ineens oom agent op de bmw naast me zag verschijnen, of ik ff mee wilde op de bank :X dik 2KW dus.. :(
toen ff tijdelijk mn scoot std gemaakt, maar dat zoog echt hard, totaal geen lol meer aan. ik ging soms gewoon op de fiets :D

toen hij later niet meer starte, bleek mn koppakking lek, en ik hakte de knoop door, hij moet weer vlammen! dus blok er weer onder vandaan.

ik besloot mn setup te veranderen. het word het volgende:
Hebo Alu NG70 3B-R Tuned
Yasuni c16
21MM
Polini Evo Poulies
Delta Clutch
Doppler Krukas
En nog een vario, maar daar twijfel ik nog over. dat is trouwens het enige wat ik nog moet kopen...

hier heb ik een boel pics van het nieuwe spul wat ik gehaald heb! :7

Hebo alu ng 3B-R Tuned

cyl3.jpg

cyl4.jpg

cyl5.jpg

cyl6.jpg



C16 met oldskool c16/20 demp0r 8)

pijp1.jpg

pijp2.jpg

pijp3.jpg

pijp4.jpg



Evo poulies met Delta Clutch 8)

poulies1.jpg

poulies2.jpg

poulies3.jpg

poulies4.jpg



21MM

carb1.jpg

carb2.jpg

carb3.jpg

carb4.jpg


Gemodde voorkap

voorkap1.jpg

voorkap2.jpg

voorkap3.jpg

voorkap4.jpg



wat spul bij elkaar:

spul.jpg



Al met al hoop ik het spul binnen nu en 2 weken rijdend te hebben. ik moet dus nog een vario, dan kan ik het weer monteren.
als mn scoot weer in elkaar zit volgen er meer pics :)
dit was het voor nu :7
 
Advertisement - register to remove this

Wordt leuk joost, wel opschieten met die vario want ik wil weten wat die cilinder gaat doen :)
 
Ik ben ook benieuwd Joost, cilinder ziet er goed uit maar nu nog maar afwachten wat ie gaat doen :)...

Ik zie @ Klaaswaal 2003

Jeroen
 
ik hoop dan wel te rijden, word misschien krap, maar ik ga mn best doen. ik ben ook erg benieuwd :) maar ik heb er goede moed in.
 
whoeizz deze rox is netjes hoor :) mooie setup ook :~ , alleen wat ga je met die klerenhanger doen die erbij ligt :rolleyes:
 
imo ook niet echt project waardig...

Leuke setup & looks, maar niet echt drastische veranderingen ofsow...
 
mwah als je ziet wat er verder allemaal voor crappy shit tussen staat :X

//edit//
en ff voor de duidelijkheid: ik wil het eerst rijdend hebben, voordat ik ga kijken naar het uiterlijk. ik ben niet van plan kappen te spuiten, iig niet allemaal. misschien mn Z-kappen, en mn stuurkap. en mn velgen laat ik wit coaten als het beestje weer goed rijd...
 
Last edited:
Originally posted by JaguaRox
Hoe heb je nu je gaas vastgemaakt?

bison-kit ownage :X

we hebben trouwens het plan om stickers te laten maken, we zijn nog aan het designen en alles, als het design klaar is worden ze gemaakt en komen die erop ipv standaard stickers.
velgen worden dus binnenkort ook wit, dus mensen ook het uiterlijk word aangepast :rolleyes:
 
ik denk ook dat het de evo vario word ja, maar ik heb er nog wat vragen, maar daarover loopt een topique in TA..
T kost wel veel geld man allemaal :X heb nu t motorische bijna bij elkaar, dan kan ik gaan sparen voor t uiterlijk :) :W
 
nou j00st, ik vind dus wel een heel vet project, en dus zeker projectwaardig :)

vind dat je het aardig voor mekaar hebt met je onderdelen. zou dus ook voor de evo vario gaan icm je poulies ;)

je cil ziet er nice uit, zelfde als je andere onderdelen :) hoop dat het allemaal heel blijft, en dat je snel weer blaascht.

hoop dat we een keer gaan meeten, en dat we kunnen gaan sporten 8)

kortom, ziet er goed uit!
 
euhh mischuien een domme vraag hoor... maare wat hebbie voor die rox gedokt? omdat die erg goedkoop was..


pm me maar ff ofzo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top