Gisteren nadat we het frame iets aangepast hadden om beter te kunnen starten liep hij maar op één cilinder, nadat ik die carburateur schoongemaakt had weer op 2
Maar na een aantal testsprints ging hij erg hoog stationair lopen (valse lucht) en omdat ik geen zin in brokken had ben ik vandaag de hele ochtend opzoek geweest, bleek er een krukaskeering totaal versleten te zijn, het veertje lag zegmaar los op de krukas.:?
MAAR hij doet ut weer +ralf+
Inladen en vanavond richting Friesland......... tot morgen !
Dit project ziet er echt super uit, heb veel respect hiervoor, vooral omdat je iets hebt gedaan wat niemand anders ook maar in zijn hoofd heeft gehaalt.
Had zoiets echt nooit verwacht, leuk dat je het zolang stil hebt kunnen houden.
Succes met sprinten morgen, en ruim onder 7 sec ga je denk ik wel halen.
kan er jammer genoeg niet bij zijn, maar wanneer is de volgende sprint waar je aan de start komt, want dan kan ik waarschijnlijk wel.
Het geluidje zit er wel in, ik ben de laatste keer ook maar eens aan het eind van de baan gaan staan, daar klinkt ie pas echt goed:W
Vermogen zit ook wel goed, alleen de wegligging nog niet echt. Donderdag was het frame nog iets aangepast zodat ie minder lang op het achterwiel ging. Waarschijnlijk hebben we thuis beter asvalt want daar was bijna geen wielspin alleen in Damwoude stond ie iedere keer dwars en dat kost een hele hoop tijd.
Toen er ook nog een 7,4 omgeroepen werd snapte ik er helemaal niets meer van, maar dat bleek de tegenstander te zijn waar we met grote voorsprong van wonnen (terwijl Teus van het gas ging) en bij ons was er geen tijd gemeten:X
Het frame wordt nog iets aangepast en we kijken zaterdag in Lexmond (Demo) wel hoe het gaat