ABT Oranje Kymco 80cc

Originally posted by Hessman
Verkoop je de trompet uitlaat na koninginnedag ? :D

Die vraag heb ik al meer gekregen, als ik wil kan ik er nog wel tien maken en verkopen, kheb er alleen geen tijd voor....beetje in de stress voor jubbega enz. en volgens mij is de ontsteking kapot, hij wil iig niet lekker lopen, maarja hoe rotter die loopt hoe meer herrie :W


En voor de Krimpenezen hier:

Ik weet niet precies hoe laat ze bij de 3manen weggaan, maar als het goed is om half 6 op de Lageweg verzamelen (daar woon ik in de buurt)




Verder wil ik ff melden dat ik niet altijd zo doelloos bezig ben, dat lijkt alleen maar zo8P
 
OMFG ik zou er wel nog een klein barretje opbouwen waar je met je maten aan kunt zuipen ofzo. verder is die uitlaat dikke ownutsj!!!
 
Originally posted by mcjeen
OMFG ik zou er wel nog een klein barretje opbouwen waar je met je maten aan kunt zuipen ofzo. verder is die uitlaat dikke ownutsj!!!

Waar denk je dat dat rekje voor is.......:#

Er is alleen 1 nadeel: ik kan alleen maar 1 krat bier kwijt :'( en die was vorig jaar in 10 min leeg :|

Misschien een karretje of zijspan ofzo, maar dat is weer wat voor volgend jaar:)
 
Het is NIET legaal, maar wordt al jaren gedoogd, en dat willen we graag zo houden.

Het is ook bedoeld voor Ouderkerkers en Gouderakkers, dus niet dat opeens de hele krimpenerwaard uitrukt want dan komen er natuurlijk veel klachten en gooien we onze eigen glazen in......

Dus als iedereen zich rustig houdt en er geen ongelukken gebeuren zal er waarschijnlijk geen politie te zien zijn.

Maar het is ook niet de bedoeling dat je overal gaat blazen, de gemiddelde snelheid ligt denk op 40 km/h ofzo :)
 
Last edited:
het zal wel wat later worden denk ik... maar we zullen onze dempers thuis laten :p en tot hoelaat duurt het of tot hoe laat kunnen we rijden?
 
Die uitlaat heerst echt, Ik ben echt beniewd naar het geluid(je) dat die zal maken. Deze uitlaat heeft wel ff een 10 voor de looks, echt uber
 
Back
Top