"Los Hormanos" #2 - ABT Tuned Evo Rox

Status
Not open for further replies.
Gatverdamme, weer 1tje met matzwart :D

Zeer mooi project, hou het in de gaten! Toevallig ook, wil binnenkort ook ABT pijpje bestellen, alleen dan met een carbonnen demper..

Mn project page komt eraan hoor :$
 
Dit is ook geen carbon wat jij hebt. Dit is kevlar. Maar de pijp zelf word er niks minder mooi van :~
 
vet project man, ik wou dat ik op me 14e al genoeg kennis had en centjes om zo'n project te beginnen ;) erg goed bezig :D
 
Stijn P said:
Die foto van je cilinder doet het niet meer :eek:

En binnenkort krijg je nog cadeau´tje van me ;)

Wordt straks opnieuw ge-upload..
Cadeautje :~? :D

hoots said:
vet project man, ik wou dat ik op me 14e al genoeg kennis had en centjes om zo'n project te beginnen ;) erg goed bezig :D

Ik heb het gewoon gedaan, niet twijfelen of het wel gaat lukken, gewoon doen en je ziet wel :rolleyes:, ik leer gaandeweg :p
 
Update :)

Wat is er aangeschaft:

Aerox Buddybak met wit zadel
Paddock stand
Malossi Overrange poelies
Stage6 CNC-halfpoelie
Snelgas
Stage6 temp/rpm meter
Benzine filter
Benzine kraantje
Benzine slang
Gaskabel
Bougie
En op de achtergrond staat het tankje wat ik ga gebruiken, van 128 gram :W

Foto´s:

Poelies, Stage6 halfpoelie, tankje, en smeer ofzo :p
attachment.php


Heel wat spul :rolleyes:
attachment.php


Buddy op frame :)
attachment.php



Even een lijstje wat er binnenkort gecoat gaat worden:
Uitlaatophanging
Clamp
Velgen
Tankje
Carterkap
En eventueel me voorpoten :)

Dit was het weer, tot de volgende keer :W
 
Last edited:
hey kerel...ziet er echt netjesd uit allemaal...en op zon jonge leeftijd al :D:p

wel geinig dat je allemaal onderdelen gekocht hebt bij mannen van de NHO:p

succes ermee ;)
 
MHR CROSS ROX said:
hey kerel...ziet er echt netjesd uit allemaal...en op zon jonge leeftijd al :D:p

wel geinig dat je allemaal onderdelen gekocht hebt bij mannen van de NHO:p

succes ermee ;)

NHO IS DOOD:D

ziet er strak uit:)
 
MHR CROSS ROX said:
hey kerel...ziet er echt netjesd uit allemaal...en op zon jonge leeftijd al :D:p

wel geinig dat je allemaal onderdelen gekocht hebt bij mannen van de NHO:p

succes ermee ;)

Hij is ook een wannabe NHO`er ;):p
 
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=19526&d=1151690081[/ir]

de cartertuning klopt niet helemaal? :+ ( ja de pakking zit onderste boven is al 10 keer gezegt maar dat bedoel ik niet)
 
ruud. said:
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=19526&d=1151690081[/ir]

de cartertuning klopt niet helemaal? :+ ( ja de pakking zit onderste boven is al 10 keer gezegt maar dat bedoel ik niet)

nee is ook niet door ABT getuned, maar hometuned door de vorige eigenaar. Wordt nog wat aangedaan als het erg veel scheelt qua vermogen, eerst ff zorgen dat hij rijdt (setup is namelijk compleet, alleen een koelvloeistofsysteem en nog een paar kleine dingetjes moeten nog gekauft worden)

Tis trouwens wel een btje een kutfoto, in het echt valt het wel mee
 
lijp ding hoor. toen ik 14 was maakte ik nog bunnyhops met me bmx :p




citeer:
melvin jij kan geen eens bunnyhops

carter ziet er idd vreemd uit, maar het totaal plaatje met frame en velgen etc ziet er wel goed uit zadeltje is ook nice

petrik

------
ja ik kan het wel op een bmx, dat jij ze nou op de oma fiets van je moeder doet :p :*
 
Last edited:
melvin jij kan geen eens bunnyhops :D

carter ziet er idd vreemd uit, maar het totaal plaatje met frame en velgen etc ziet er wel goed uit :) zadeltje is ook nice ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top