ABT 80cc Twin

Even een vraagje eh? :)

Ik lees in je eerste post, dat je m afgesteld kreeg door hem eerst als 1 cilinder te testen/af te stellen

HEb je dus gewoon een "standaard" mina blok genomen en daar die 40cc cilinder opgezet?
 
computermistake said:
Even een vraagje eh? :)

Ik lees in je eerste post, dat je m afgesteld kreeg door hem eerst als 1 cilinder te testen/af te stellen

HEb je dus gewoon een "standaard" mina blok genomen en daar die 40cc cilinder opgezet?

Jah ongeveer maar er is bijna niks meer standaard aan het blok. Als je het alu blok er tussen uit haalt heb je de mogelijkheid om er dan dus 1 cil op te zetten. dat was veel makkelijker om mee te testen. igg op per cilinder te bekijken wat ongeveer de afstelling moet zijn.
 
Luuk said:
Spiebanen zijn enkel en alleen voor positiebepaling. Kan geen afschuiving opvangen. ~
Kunnen geen (grote) krachten doorgeven of impulsen opvangen. Resulteerd in afschuiving... Maar begrijp precies wat je bedoelt... ;)
 
KYMCO POWER said:
gisteravond voor het eerst getest met onze eigen tijdwaarneming en kerstboom..(thanks to Jan onze elektrotechnicus) Ging goed! Werden ongeveer dezelfde tijden gehaald als in Jubbega! (voor de VT mint en VT Puch) Met de ABT 2 cilinder alleen start geoefend. Omdat het vrij koud was gisteravond en uiteraard niet teveel risico genomen moest worden (m.b.t sproeiers)


alsnog willen we graag een tijd weten van de 2cil sprintor:p
 
hoe zit het eigelijk met de ophanging? die is toch helemaal uit elkaar? heb je dan een subframe gemaakt dat 10cm langer is fzo?
 
Nog een paar leuke foto's van de uitlaten, die vond ik nog op m'n telefoon:)

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Twist 'n Go UK wil graag een volledige reportage, dus ik PM je ff :*

[ir]http://scootertuning.net/allerlei/tag/IMG_2660.JPG[/ir]
 
Last edited:
Morgen even rondtripje van 400 km om even naar deze sprinter te kijken... :D

Kan er nog steeds niet over uit, zo netjes stil gehouden ook voor de onthulling :)

Meteen vertrouwen gekregen in ABTuning ;)
 
Back
Top