ABT 80cc Twin

Razma said:
volgend project is een ABT stermotor ? :D

De tekeningen voor een 90cc 12cilinder 4T motor liggen er:+ Alleen mag je nergens met een eigenbouw motor meedoen


Foto's nog een beetje gelukt trouwens? 'k ben benieuwd :)
 
ABT said:
De tekeningen voor een 90cc 12cilinder 4T motor liggen er:+ Alleen mag je nergens met een eigenbouw motor meedoen


Foto's nog een beetje gelukt trouwens? 'k ben benieuwd :)

Begrijp ik het nu goed een 4-takt motor? kots kots das echt te erg
 
Hey Aad!
Daan hier..echt heel erg zonde dat je niet heb mogen rijden in Jubbega:(
hij ziet er echt super uit! en inderdaad..dat geluid klinkt echt te mooi.
ik hoop hem nog in real-life te kunnen zien sprinten.
succes verder!

ps.
mijn blokje vordert wel aardig nu;)
 
stefan-S said:
Begrijp ik het nu goed een 4-takt motor? kots kots das echt te erg
hap :P
Echt veel respect voor dit project, jammer van jubbega. Veel succes op de andere sprints. Welk alu is dit 7075? En de verbinding tussen de assen is een rond stuk met spiebanen erin voor de assen?
 
azzink said:
hap :P
Echt veel respect voor dit project, jammer van jubbega. Veel succes op de andere sprints. Welk alu is dit 7075? En de verbinding tussen de assen is een rond stuk met spiebanen erin voor de assen?

hahaha ik dacht al
 
Spiebanen zijn enkel en alleen voor positiebepaling. Kan geen afschuiving opvangen.

Echt heel mooi werk Aad! Ik ga je pm'en over een CNC kopje.
 
Als ik dit weekend bij pap's en mam's thuis ben geweest zal ik het volgende week wel even scannen... Of er is iemand die het eerder kan doen.
 
hey super nice dit...
maar hoe heb je dat met de ontsteking getimed? Want voor zover ik zag heb je één onsteking zitten. Hoe kan je dan eerst de ene en na 180 graden de ander weer laten vonken? (misschien heb ik er overheen gelezen btw ;) )

Maar ga zo door!!
Grtz Davus
 
Davus said:
hey super nice dit...
maar hoe heb je dat met de ontsteking getimed? Want voor zover ik zag heb je één onsteking zitten. Hoe kan je dan eerst de ene en na 180 graden de ander weer laten vonken? (misschien heb ik er overheen gelezen btw ;) )

Maar ga zo door!!
Grtz Davus

door dat er 2 pickups op zitten... tis een speciale 2cil hpi ontsteking
 
gisteravond voor het eerst getest met onze eigen tijdwaarneming en kerstboom..(thanks to Jan onze elektrotechnicus) Ging goed! Werden ongeveer dezelfde tijden gehaald als in Jubbega! (voor de VT mint en VT Puch) Met de ABT 2 cilinder alleen start geoefend. Omdat het vrij koud was gisteravond en uiteraard niet teveel risico genomen moest worden (m.b.t sproeiers)
 
Back
Top