ABT 80cc Twin

Geweldige stuk techniek!

Wat was de onderbouwing van Jub, dat je niet deel mocht nemen?

moeilijk te controleren dat het 80cc was?
meerdere cilinders?
gehomologeerd blok?
 
jezus wat vet!! super gemaakt met die krukassen en het tussenstuk bij het blok! erg tof dat je het hier neer hebt gezegd en succes op de 150m!
 
Luuk said:
Geweldige stuk techniek!

Wat was de onderbouwing van Jub, dat je niet deel mocht nemen?

moeilijk te controleren dat het 80cc was?
meerdere cilinders?
gehomologeerd blok?


Er was niet echt een onderbouwing, er stond niets over in het reglement. Dat is de reden waarom ik niet mee mocht rijden:X


En over NX, daar heb ik inderdaad een hekel aan, zonde van het geld.
 
Ab-T power doet zijn naam weer eer aan, vind het echt echt echt onwijs netjes gedaan allemaal. Zat ook eerst te denken aan een KX85 cilindertje ofzo dat je die op een mina gemonteerd had etc, maar dit had ik nooit verwacht.

Echt top;)

(ps: denk dat dit topic de komende tijd toch wel bovenaan staat hier in de ''projecten'' lijst :) )
 
Heel erg netjes gemaakt.

Er is vakmanschap nodig om een dit uit een blok alu te maken 9||6
Bij mij is het helaas maar bij een tekening gebleven:?

Van dit soort mensen kunnen ze in Jubbega nog wat leren:)
 
Scotty said:
abt-tuning.....official Audi-tuner, that´s right :)


ja idd, de ''familie Abt'' is een duitse tuner.De tuner van de merken uit de Volkswagen groep: Audi, VW, Seat, Skoda
Bij Aad is het: AB-Tuning, (Aad Boers Tuning) dus duidelijk anders.
En dat Abt logo van de duitse tuner heb ik van mn werk meegenomen en hebben we er voor de gein opgeplakt!
leuk toch...?
 
ruud. said:
echt super knap zoals dit gemaakt is! Heel tof, heb je geen last van je overbrenging oid kwa slip?

IN principe (nog) bijna niet, de grafiek is erg strak. Alleen met geblokkeerd meten vlakt de piek een beetje af, maarja of er dan 26 of 28 staat interesseert me niet zoveel:)
 
wat heb je eigenlijk gedaan met de verbinding tussen de krukassen, is deze ook luchtdicht afgesloten, dus 2 aparte ruimte´s, anders heb je daar verlies met een 180 graden ontsteking, verder hoop ik echt dat je zonder gasjes de 30pk kunt passeren!!! dat zou te gaaf zijn.

suc6
-Sven
 
ABT said:
IN principe (nog) bijna niet, de grafiek is erg strak. Alleen met geblokkeerd meten vlakt de piek een beetje af, maarja of er dan 26 of 28 staat interesseert me niet zoveel:)

Het voordeel van een tweecilinder is natuurlijk wel dat de kracht op de krukas wat gelijkmatiger gebracht wordt in vergelijking met een 1 cilinder, dus minder slip.
 
Sven said:
wat heb je eigenlijk gedaan met de verbinding tussen de krukassen, is deze ook luchtdicht afgesloten, dus 2 aparte ruimte´s, anders heb je daar verlies met een 180 graden ontsteking, verder hoop ik echt dat je zonder gasjes de 30pk kunt passeren!!! dat zou te gaaf zijn.

suc6
-Sven
Ik denk dat dat mogelijk is. Al is het erg veel werk! Bijna alles wat je aanpast moet je op 2 cilinders doen... En tussen de 2 carters zit een afdichting idd.
 
Back
Top