ABT 80cc Twin

Cra-c-c said:
Waarom staat dit in hemelsnaam nog niet in The Hall Of Fame ????

Als er 1 creatie die plek nu wel waard is, dan is het deze wel.

Ciao


Eerst maar eens een tijd neer zetten op 150m:)
 
heel mooi gemaakt aad!! ding zag er van dichtbij ook super netjes afgewerkt uit!
ik heb je niet gesproken op jubbega, want je was heel druk:p
hebben mario en jij al tegen elkaar gereden op jullie oefenbaan??
spreek je op damwoude wel even aan..
 
MHR said:
Inderdaad, ben benieuwd of je de man kan verslaan. :D

tot Damwoude,


volgens mij zijn mario en joel nu "de" mannen om te verslaan, want 6,7 is echt een hele scherpe tijd...
 
stiekem vind ik dit nog mooier als waar dijkman mee bezig is


edit:

ik vraag me af hoe het zit met de onsteking, hoe zorg je ervoor dat ie niet gelijk vonkt?
 
greendevil said:
stiekem vind ik dit nog mooier als waar dijkman mee bezig is


edit:

ik vraag me af hoe het zit met de onsteking, hoe zorg je ervoor dat ie niet gelijk vonkt?



24ste keer... ontsteking is 180 graden
 
RoP#6 said:
ik weet zeker dat johan daar ook dik onder kan draaien

zou die zeker kunnen ja, maar tot nu toe is het hem nog niet gelukt. Om onder de 6,7 te duiken ben je van een heleboel factoren afhankelijk en niet alleen van veel pk`s zoals je kan zien bij joel( klote trema wil niet op mijn comp:p) zijn sprinter...
 
super bruut geluidje echt dikke race sound jammer dat je nie mog rijden.
respect gewoon voor wat je allemaal doet.
 
Mol vertelde me hier gisteren over naar aanleiding van Jubbega. Respect! Alleen jammer van dat ABT logo. Zelf effe eentje maken ;)
 
Er is toch niks mis met dat logo?

men_logo_active.jpg

abt_banner.jpg


Edit voor Joor.

[ir]http://www.crp-shop.nl/hangendlauw/albums/24%20mei%202006%20-%20Hemelvaart%20-%20Jubbega/IMG_7116.JPG[/ir]
Zeker zo'n standaard auto stickertje dan ofzo? Ik vind em wel vet staan eigenlijk :W
 
Last edited:
Bedoelde op de carterdeksel op de eerste pagina Mol. Ziet er uit alsof het van een volkswagen bora met chiptuning is gepikt ;)
 
tommy said:
zou die zeker kunnen ja, maar tot nu toe is het hem nog niet gelukt. Om onder de 6,7 te duiken ben je van een heleboel factoren afhankelijk en niet alleen van veel pk`s zoals je kan zien bij joel( klote trema wil niet op mijn comp:p) zijn sprinter...


ik maak er geen woorden aan vuil, weet ook niet of johan dat zelf wel wil, maar ik weet waar hij mee bezig is.
 
ik vroeg ma af hoe die ' onderste' uitlaat bevestigd word...zie alleen de bovenste uitlaat aan een uitlaatsteun zitten..
zooo beestachtig ding dit! vraag me af wat voor concurrentie je hierbij kan bedenken...??
 
TommiiY said:
ik vroeg ma af hoe die ' onderste' uitlaat bevestigd word...zie alleen de bovenste uitlaat aan een uitlaatsteun zitten..

onderste uitlaat zit verbonden met bovenste meen ik te zien
zeer mooi project dit :W
 
Back
Top