ABT 80cc Twin

ABT said:
Waarschijnlijk hebben we thuis beter asvalt want daar was bijna geen wielspin alleen in Damwoude stond ie iedere keer dwars en dat kost een hele hoop tijd.

Wellicht een achterlijk idee, maar bouw er een soort van traction control op ofzo :p
 
Zo Aad echt respect voor dit ding, ik heb altijd met veel plezier jou kymco project gevolgd. En ik wist dat er iets speciaals met die mina moest komen, maar dit had ik nooit echt verwacht. Jammer dat je nog veel last heb van wielspin, maar het duurde ook een jaar voordat joel echt goed ze vermogen op het achterwiel had. Ik zou ook wel graag een filmpje willen zien waar je even volgas cruised. Maar nog veel succes met het zoeken naar meer vermogen en grip. Ik zal het volgen Grtz Dempster
 
mcdronkz said:
Wellicht een achterlijk idee, maar bouw er een soort van traction control op ofzo :p

Traction Control op auto's verhoogt de veiligheid door minder vermogen naar de wielen te geven, ik denk niet dat Aad dit wilt :)
 
[5th]Nick said:
Traction Control op auto's verhoogt de veiligheid door minder vermogen naar de wielen te geven, ik denk niet dat Aad dit wilt :)

Maar zie Motogp & F1 (waar ze dus Trac.Contr. gebruiken) ,
zonder komen ze dus langzamer weg.
 
Dempster said:
Zo Aad echt respect voor dit ding, ik heb altijd met veel plezier jou kymco project gevolgd. En ik wist dat er iets speciaals met die mina moest komen, maar dit had ik nooit echt verwacht. Jammer dat je nog veel last heb van wielspin, maar het duurde ook een jaar voordat joel echt goed ze vermogen op het achterwiel had. Ik zou ook wel graag een filmpje willen zien waar je even volgas cruised. Maar nog veel succes met het zoeken naar meer vermogen en grip. Ik zal het volgen Grtz Dempster



kvind het ook vet dat hij mina genomen heeft en niet weer zo'n fucking pia blok;p

dit project is uber gewoon:p
 
Tinne said:
Maar zie Motogp & F1 (waar ze dus Trac.Contr. gebruiken) ,
zonder komen ze dus langzamer weg.

Bij F1 start de hele auto zelf. De rijders hoeven alleen maar op een knop te drukken. En bij de eerste bocht schakelt het startprogramma uit. Dan is het best logisch dat ze zonder langzamer zijn.
 
Filmpje is van een fotocamera... Maar geluid is goed te horen, zeker door die 1 cilinder ernaast... Moet je voor de gein alleen even luisteren zonder beeld!

ABT 80cc Twinner Filmpje

En nog een paar leuke plaatjes:
11t3fgi.jpg


11t3gqh.jpg
 
geen woorden voor dit ding :) ,maar dat die cilinders zo krachtig zijn , fucking hell :d . echt mooi dit , en veel suc6, btw, dat filmpje , over die sprint in damwoude ,rond de 2 min , win je dan die sprint of ?? staat een gast voor , je ziet et nie :)



suc6
 
Allemaal heel leuk dat het zo'n vet geluid maakt enzo :rolleyes: Maar wat interessanter is, is hoe je van plan bent het vermogen beter over te brengen op de weg. Dus bij deze; Hoe ben je van plan het vermogen beter over te brengen op de weg? :p
 
wat me opviel was dat toen de wielspin weg was hij gewoon vrijwel gelijkop ging met de kymco sprinter, heeft je blok wel genoeg powerband om aan het eind nog vol door te gaan? Of is het juist de bedoeling dat ie in het begin meters maakt? :)
 
ruud. said:
wat me opviel was dat toen de wielspin weg was hij gewoon vrijwel gelijkop ging met de kymco sprinter, heeft je blok wel genoeg powerband om aan het eind nog vol door te gaan? Of is het juist de bedoeling dat ie in het begin meters maakt? :)

Dat is denk ik gezichtsbedrog, de 2-cilinder kwam met zo'n 20 Km/h verschil de Kymco voorbij zetten net voor de streep.
 
Back
Top