ABT 80cc Twin

ABT said:
Er rijd bijna niemand met 12" wielen ben ik bang.


Oh die heb ik wel voor je :D ik dacht dat je 10" zocht als ik mijn nieuwe set binnen heb. Dan heb ik voor je 110 90 12 en 120 80 12. Exacte maten moet ik even opzoeken maar volgens mij zijn dit ze.
 
En dan kijken of de twin ook zo'n rookgordijn als Joël zijn sprinter doet, op gaat trekken tijdens een burn-out. Ben er nu al bang voor eigenlijk... :p
 
NeoHippie said:
En dan kijken of de twin ook zo'n rookgordijn als Joël zijn sprinter doet, op gaat trekken tijdens een burn-out. Ben er nu al bang voor eigenlijk... :p

8)

Die Dunlopjes roken inderdaad flink!
 
PICT0035.jpg


Nogmaals; Positie Accu & radiateur.
Gewichtsverdeling :W
Gewichtsbesparing :W
 
speed-quad said:
Is bescherming voor je voet lijkt mij omdat dat stepje ernaast zit.

Gaat dat ding zelf niet draaien dan? zit toch op rotor als ik het goed zie?

edit nee, ik zie het niet goed, zit op dat rooie ding vast ge-bout :X
 
omg die uitlaten :O

Te mooi in elkaar gezet:D
ABT tuning u verdient een MEGA dikke duim!!!
Dit project moet in de hall of fame!!! :D

Greetz en rspect Thijs :W
 
Nieuw seizoen

Voor sprint-seizoen 2007 moet er weer wat geknutselt worden, en deze keer is het wél te volgen in dit topic.:X

Er wordt er een nieuw frame gebouwd, motorisch het één en ander aangepast en is er een datalogger gearriveerd :)

Hier alvast een paar foto's van de achterkant van het frame, het zitje is van een '06 Honda 125GP fiets.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Ook komt er op de sprinter een datalog systeem van AIM, deze MyChron 660 is gemaakt voor een junior-dragrace competitie in de USA, hij is in nederland eigenlijk niet leverbaar omdat de software gebaseerd is op amerikaanse eenheden etc.
We gaan er mee testen en er wordt daarna i.s.m. Roteg (AIM importeur) aangepast zodat hij gebruikt kan worden in de nederlandse (scooter)sprintcompetities.

Ik meet en log:

- toerental
- 2x EGT
- wielsnelheid

De software zet dit om in grafiekvorm en pakt automatisch de run uit de meetgegevens en zet deze gegevens uit tegen de afstand.

Hier alvast een foto:

6.jpg


Ook nog even een ander motorblokje, waarmee we volgend jaar uitkomen in de automatenklasse.
Het is een 80cc Tomos, de cilinder is van een TM crosser, de rest (oa kop) is zelfbouw.
Leuk detail is dat de cilinder bijna 2x zo breed is als het carter, en dat het carter zelfs gekotterd moet worden om de zuiger in het odp te krijgen:W

8.jpg

7.jpg
 
Back
Top