This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ABT 80cc Twin

Geweldige stuk techniek!

Wat was de onderbouwing van Jub, dat je niet deel mocht nemen?

moeilijk te controleren dat het 80cc was?
meerdere cilinders?
gehomologeerd blok?
 
Als je in zn verhaaltje had gelezen had je kunnen weten dat ze moeilijk gingen doen vanwege 2 cilinders.
 
jezus wat vet!! super gemaakt met die krukassen en het tussenstuk bij het blok! erg tof dat je het hier neer hebt gezegd en succes op de 150m!
 
Luuk said:
Geweldige stuk techniek!

Wat was de onderbouwing van Jub, dat je niet deel mocht nemen?

moeilijk te controleren dat het 80cc was?
meerdere cilinders?
gehomologeerd blok?


Er was niet echt een onderbouwing, er stond niets over in het reglement. Dat is de reden waarom ik niet mee mocht rijden:X


En over NX, daar heb ik inderdaad een hekel aan, zonde van het geld.
 
Ab-T power doet zijn naam weer eer aan, vind het echt echt echt onwijs netjes gedaan allemaal. Zat ook eerst te denken aan een KX85 cilindertje ofzo dat je die op een mina gemonteerd had etc, maar dit had ik nooit verwacht.

Echt top

(ps: denk dat dit topic de komende tijd toch wel bovenaan staat hier in de ''projecten'' lijst )
 
Heel erg netjes gemaakt.

Er is vakmanschap nodig om een dit uit een blok alu te maken 9||6
Bij mij is het helaas maar bij een tekening gebleven:?

Van dit soort mensen kunnen ze in Jubbega nog wat leren
 
Prachtig project!

Ook mooi om te zien dat je die TP kap nog netjes hebt gered, TP vertandingsdeksel ook gebruikt?
 
 
echt super knap zoals dit gemaakt is! Heel tof, heb je geen last van je overbrenging oid kwa slip?
 
ruud. said:
echt super knap zoals dit gemaakt is! Heel tof, heb je geen last van je overbrenging oid kwa slip?

IN principe (nog) bijna niet, de grafiek is erg strak. Alleen met geblokkeerd meten vlakt de piek een beetje af, maarja of er dan 26 of 28 staat interesseert me niet zoveel
 
wat heb je eigenlijk gedaan met de verbinding tussen de krukassen, is deze ook luchtdicht afgesloten, dus 2 aparte ruimte´s, anders heb je daar verlies met een 180 graden ontsteking, verder hoop ik echt dat je zonder gasjes de 30pk kunt passeren!!! dat zou te gaaf zijn.

suc6
-Sven
 
ABT said:
IN principe (nog) bijna niet, de grafiek is erg strak. Alleen met geblokkeerd meten vlakt de piek een beetje af, maarja of er dan 26 of 28 staat interesseert me niet zoveel

Het voordeel van een tweecilinder is natuurlijk wel dat de kracht op de krukas wat gelijkmatiger gebracht wordt in vergelijking met een 1 cilinder, dus minder slip.
 
Ik denk dat dat mogelijk is. Al is het erg veel werk! Bijna alles wat je aanpast moet je op 2 cilinders doen... En tussen de 2 carters zit een afdichting idd.