8 april 2006 - Francorchamps

route:

In Luik neem je de E40 richting Aken
na een 15tal kilometer neem je de E42 richting Verviers
dan neem je afrit Malmedy (NIET SPA/Francorchamps)

einde afrit aan rotonde rechts
dan na 50m links (richting Stavelot)

volg deze weg een 6tal kilometer, dan heb je opeens rechts een indianapolis-bocht (kom bocht)

daar rechts.. dan de baan een 5 tal kilometer volgen en je komt aan het grote circuit.
Doorheen de eerste poort, onmiddelijk rechts . Dan onder het circuit door.
Bordjes karting volgen.
 
g-one said:
off topic

op potterdijk weer een vertrouwd gezicht aan de start in de open 70, Ben Barten op een full malossi sp.

ben ik gelukkig niet meer de oudste rot van het veld.*D

d8 dat ik de oudste was... 8P

voorlopig nog wel ff buiten strijd x| x| x|
 
Ralf said:
Ben benieuwd hoeveel nieuwelingen het goed gaan vinden..

hehehe

je moet alleen goed uitkijken daar, het is daar heuvel achtig en er zijn daar (zeker met mooi weer) ontzettend veel motoren die de openbare weg als circuit gebruiken......
 
En een killer snelwegknooppunt in Luik... Makkelijkste is afslag Malmedy nemen, richting Stavelot, bij tankstation rechts :p
 
Olé ! Alle benodigde papieren en goedkeuringen en vergunningen van de gouverneur zijn op tijd binnen met alle stempels en zegels :W

(Racen op Spa is namelijk heel wat anders dan even een circuit huren in Nederland...)
 
*kijkt op de routeplanner*

of je pakt gewoon aflsga 10, Francorchamps en rijd rechtdoor spa in en midden in het dorp naar links en rijd er zo opaf......
 
Razma said:
Olé ! Alle benodigde papieren en goedkeuringen en vergunningen van de gouverneur zijn op tijd binnen met alle stempels en zegels :W

(Racen op Spa is namelijk heel wat anders dan even een circuit huren in Nederland...)


Mooi :W hopen op beter weer als zondag... anders loop ik weer heel de dag met soppende schoenen rond :D
 
dan moet je ook niet in de regen gaan lopen :rolleyes:

maar ik ben nog erg aan het twijfelen wanneer nu te gaan
of alleen vrijdag en zaterdag, of alleen zaterdag, of vrijdag zaterdag zondag
ik weet het niet dan zit je daar wel drie dagen en maandag weer gewoon aan de gang
 
Razma said:
is niet altijd mogelijk :)
aangezien dat een stuk over het circuit is :X


op die fiets.. achja Ralf rijd met mij mee en die zegt het te weten, mochten we te laat komen is het makkelijk :+
 
Back
Top