8 april 2006 - Francorchamps

probeer met loek een hotelletje te krijgen @ spa :love:
voor het hele weekend dus mochten er nog meer mensen mee willen 8P
maybe bungelow huren dan 8)
 
Zit er alleen de zaterdag, zondag moet ik om 8.00 weer op een verlaten industrieterrein staan in Almere om samen met 60 andere gekken een proef op te bouwen en te draaien voor de LG Almere rally :D
 
Denk dat Haarze via Utrecht rijdt? dan is het wel om. Als je over breda/den bosch/tilburg rijdt dan is het niet om.

Willem woont in Kaatsheuvel, das hier nog geen 4 km vandaan :)
 
Slome said:
Denk dat Haarze via Utrecht rijdt? dan is het wel om. Als je over breda/den bosch/tilburg rijdt dan is het niet om.

Willem woont in Kaatsheuvel, das hier nog geen 4 km vandaan :)
ik heb echt geen idee :D
lange leven eva :-: ( navigatiesysteem 8P )
 
Haagze sf2 said:
probeer met loek een hotelletje te krijgen @ spa :love:
voor het hele weekend dus mochten er nog meer mensen mee willen 8P
maybe bungelow huren dan 8)
Landal Domaine Long Pre zit in Stavelot, dat is dichterbij en goedkoper voor het hele weekend. :)
Ze hebben nog 2 huisjes vrij. ;)
 
Een echte vent staat op camping Eau Rouge!! Naar het circuit is het goed te lopen, zeker als je een paar pilsjes meeneemt :W En tijdens het ISC lig je dan ook nog de hele nacht te genieten van VW kevers die een 24 uurs race hebben.
 
Ga naar een forumdeel waar je topic thuishoort, en klik op new thread, probeer wel een beetje moeite te doen om het juiste forumdeel te vinden waar jouw vraag thuis hoort, anders wordt je topic door ons verplaatst of verwijdert. Crossposten wordt gezien als een fout...
 
Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar is het mogelijk om op Spa te overnahcten van Vrijdag op Zaterdag en dan ook van Zaterdag op Zondag?

Zo ja, is bbq toegestaan? (mits geen open vuur festijn wordt)
 
Slome said:
Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar is het mogelijk om op Spa te overnahcten van Vrijdag op Zaterdag en dan ook van Zaterdag op Zondag?

Zo ja, is bbq toegestaan? (mits geen open vuur festijn wordt)


allemaal geen probleem @ spa..

lely owners: neem hier maar es een voorbeeld aan :L
 
Mol said:
Een echte vent staat op camping Eau Rouge!! Naar het circuit is het goed te lopen, zeker als je een paar pilsjes meeneemt :W En tijdens het ISC lig je dan ook nog de hele nacht te genieten van VW kevers die een 24 uurs race hebben.
edit:

25 uurs race ;)

en op de camping hoor je nix :)
 
Dani, Mol zijn oren zijn geperfectioneerd op motorgeluid denks na al die uren testbank operator @ koopmans :)

Dan hoort hij dat ws al op grote afstand...
 
Back
Top