8 april 2006 - Francorchamps

Je kan trouwens ook gewoon op/bij het kartcircuit slapen :p Je moet alleen een goede hamer en veel haringen meenemen voor je tent.
 
Mol said:
Je kan trouwens ook gewoon op/bij het kartcircuit slapen :p Je moet alleen een goede hamer en veel haringen meenemen voor je tent.

ik rijg nog een biertje van jou slet van vorig jaar valkenswaard :p
 
Scarface. said:
ik ben helemaal geen fulltime alcoholist:mad: want als ik aan mijn scooter werk drink ik niet

als je eraan werkt niet nee, alleen maar als je ermee gaat rijden 8P
 
Hehe zullen morgen ook is even bespreken of we er vrijdag heen gaan :DHeb wel zin in een bbq met 10 graden boven nul en de diverse alcoholische versnaperingen :D
 
daar mijn sbo blokkie open moet, en ik nog druk bezig ben met mijn franse racer (zondag race in frankrijk).. weet ik nog niet welke ik zal voor nemen.

eerst sbo fixen.. of eerst verder de franse afwerking. :?

nog helemaal niet zeker dat ik zal langskomen op spa dus.
 
kijk , nou is het eens andersom, mensen vanuit boven nederland moeten ver rijden, en wij uit maastricht , kunnen nu eens wat langer in bed blijven liggen, normaal is het voor ons altijd om 3 a 4 uur snachts opstaan en gaan mety die banaan.
ik zie jullie daarwel
 
big-t said:
kijk , nou is het eens andersom, mensen vanuit boven nederland moeten ver rijden, en wij uit maastricht , kunnen nu eens wat langer in bed blijven liggen, normaal is het voor ons altijd om 3 a 4 uur snachts opstaan en gaan mety die banaan.
ik zie jullie daarwel

Jullie kunnen bijna op de scooter :)
 
Back
Top