This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 september legale meeting

net effe met bruteorage gesproken

hij is ook al @ een meeting van NKScooters geweest... en hij zei ook al dat het gewoon netjes geregeld was, iig geen daytona/koningsbosch taferelen
 
Jullie moeten die mensen eens een kans geven het is echt gewoon goed geregeld kom gewoon eens kijken dan. Als er nooit iemand komt zullen het nooit goede meetings worden waar veel mensen komen. De vorige keer was echt super geregeld aleen niet veel opkomt door weinig reclame helaas
 
ik vind de info over de meeting "vaag".....
als het nou allemaal eens een duidelijk wordt verteld is het misschien voor veel meer forummers overzichtelijker....
tot nu toe kan ik nog geen plaatje maken in me hoofd van het terrein(misschien een foto wel handig) er komt geen testbank...(vind ik persoonlijk een must op een meet) er is een organisatie waarvan menigeen nog begint te huiveren bij het horen van de naam.
(dit komt dus door de leuke meeting @ daytona shop....
mag het van politie en gemeente? (want ook op eigen terrein mag er geen geluidsoverlast zijn)..

als dit eens wordt gefixt dan is het misschien een interresant iets maar eerder echt niet..
**edit: is mijn mening iig**
 
@ngry-spy said:
er komt geen testbank...(vind ik persoonlijk een must op een meet)

Ze zeggen dat er wel een testbank komt maar het is hier in de buurt probeer binnen kort wel ff foto's de schieten van terein.

Voor meer info kun je bellen of mailen naar de organisatie:

045-5211828

of mail naar info@nkscootercenter.nl


Mvg Nick
 
Wij komen zeker met een man of 4.
is tog maar 40 minuten rijden.
hoop dat het wel goed geregeld is en zo maar anders laat ik m'n scooter gewoon staan.

Greetz Dennis
 
Naja, concreet kreeg ik dus telefoon of de bank van Koopmans ff gehuurd kon worden (wat dus niet kan en Patrick dus wist (vorige x vroegen ze niet hetzelfde)). Ik heb ze even contact laten opnemen met MBV. De bank is gister geregeld.

Verder konden ze me ook vertellen dat er een Stunt Team zou komen die gesponserd is door TroyLeeDesigns (dat zijn wij dus.. maar.. euh, ik weet/wist van nix 8P). Dus waar ze het allemaal vandaan halen, tja.

Het terrein is idd wel privaat, maar openbaar toegankelijk.
 

zeggen ze dit soort dingen om meer mensen te lokken ofzow :|
ik vin dit echt weird .....
 
het klinkt idd niet al te fris

maar ik hoop dat het doorgaat, is super fijn voor mensen uit limburg enzo, die niet altijd vervoer naar friesland kunnen regelen.
maar 5 september is nog wel even, dus we hopen op iets goeds.
 
ach jah, ik woon een paar km verderop

gooi de aerox iig effe op de testbank... mocht het gewoon kutgeregeld zijn daarzo, dan ben ik snel weer weg
 
nou ik was ook laats daar @ openings meeting en alles was zeer netjes geregeld !

absoluut geen Koningsbosh stilo!!
 
[5th] Erik said:
Beste gaat niemand naar deze meeting als et zo'n zooitje al vooraf is.

Trouwens wat heb jij voor gare signature :|

talking 2 me?
ik vin het wel ok zo

[edit] wats er mis mee dan?