5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
misschien is er nog wel plaatsje in de koopmans bus... maar personen vervoer moet ie zelf regelen dan

Vervoer!!! :o

Inne!! Ik heb echt nog super erg vervoer nodig... Ik kan er persoonlijk wel komen denk ik! IK HOOP ECHT ZO DAT DIT GAAT LUKKEN!!! Ik ben namelijk vanaf januari al bezig met zoeken, maar lukt telkens om de raarste redenen niet! Hoop dat ik nog van je hoor! Sowieso bedankt!

PS Ik rij op Jim ze (ex) scooter.

Last edited:
X-clusive said:
Nou ik heb echt alle zaken hier in de buurt afgebeld om op de testgbank te kunnen maar er was geen plaats vrij.
Ik ga niet meedoen met een scooter die nog maar de helft van zijn pk's levert.
Leleystad dan sta ik er8):7-:-})

Ik heb geen belletje gehad. :rolleyes: :X

:P

bollofscy said:
Inne!! Ik heb echt nog super erg vervoer nodig... Ik kan er persoonlijk wel komen denk ik! IK HOOP ECHT ZO DAT DIT GAAT LUKKEN!!! Ik ben namelijk vanaf januari al bezig met zoeken, maar lukt telkens om de raarste redenen niet! Hoop dat ik nog van je hoor! Sowieso bedankt!

PS Ik rij op Jim ze (ex) scooter.

Als je om 7u15 / 7u30 op de Coenecoop bij Koopmans staat kan ie mee :)

Vervoer!!

Razma said:
Als je om 7u15 / 7u30 op de Coenecoop bij Koopmans staat kan ie mee :)

Ooooh te relaxed!! (K)!! Ik laat het je strakies ff voor de volle 100% weten! Want ook naar Koopmans komen is lastig, maar moet cker lukken! Super bedankt!!!

10 uur weg denks ..
Zal mij benieuwen wat er rijdt, en hoe het rijdt :)

Us kijken of die bank pks ook wat zijn op de weg/straat ;)

Morgen gaan we van start met zonnige perioden, maar in de loop van de dag wordt het bewolkt. Vooral in de namiddag en avond kan er wat lichte regen of motregen vallen. Het wordt 11 tot 14 graden. @www.weer.nl

Sander said:
Jij gaat daarmee rijden? Wat is je startnummer? Dan kan ik effe tijden koekeloeren :)

ik ga daar helaas niet mee rijden. maar een andere runner, kom morgen maar ff kijken. mag niet zoveel zeggen :P
maar mijn brommer komt ook mee met epc. dus daar vind je ons,

tot morgen

Runner1987 said:
Ik heb geen belletje gehad. :rolleyes: :X

:P

SHIT helemaal niet aan gedacht jij zit helemaal dicht in de buurt GVD nou bellen doe ik zeker een keer want hij moet echt nodig worden afgesteld komt goed:)

Ps. het ligt ook niet alleen aan het afstellen dat ik er niet ben,ligt ook aan de scooter waarop ik zou komen

wie komt er op de terug weg nog langs wezep(zwolle) met een plekje vrij op de aanhanger ofzo??
vervoer heen heb ik wel maar terug wil net niet lukken

adioz:)

Wil opzich wel even heen te kijken, maar word niet erg blij van weers vooruit zichten. Als het droog is kom ik wel denk ik .. als het hier regent ga ik wel met de Golf1 bezig :P

Status
Not open for further replies.
Back