5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Wij, met 4 personen zijn ook nog opzoek naar vervoer :X... heel erg maybe wordt het nu... :|
Maargoed, m'n pa komt vanavond weer thuis en misschien heeft hij wel zin om ons "even" heen en weer te brengen naar frisloan :+

Sorry jongens ff snel. Ik weet dat het al paar keer voorbij is gekomen, heb al 10 pages ofzo snel doorgekeken maar kan het adres niet meer vinden. En op de site kan ik het ook niet vinden.

Wie kan het me ff zeggen, is voor de routeplanner...

THNX!

Staat op de begin pagina ;) [edit]van jubbega site[edit]

Elk jaar Hemelvaartsdag op de P.W. Janssenweg (postcode 8411XS)

Aanvang wedstrijd +/- 12:00
Keuring van 9:00 tot 11:00

:*

5 uur al :|:|...

dan lig ik nog op 1 oor... haha :D...

ik wens je iig veel succes met alles en een hoop plezier 8)

maar dat moet goed komen :D

Ook wij zijn er klaar voor :D
Alles staat ingeladen voor morgen. Morgen om 4 uur eruit dus dat wordt lekker uitslapen.
PICT0698.JPG

roderunner19 said:
wie komt er op de terug weg nog langs wezep(zwolle) met een plekje vrij op de aanhanger ofzo??
vervoer heen heb ik wel maar terug wil net niet lukken

adioz:)

lees je inbox.

ik heb waarschijnlijk wel vervoer voor je terug.

nog paar uren dan gaan we er heen ik zal zammen met aerox175 startnummer 109 en manstonrox startnummer 61 er heen heb er zin in en hoop dat het droog blijft en net zulk mooi weer wordt als vorigejaren zie iedereen daar wel en zal zekker fotos makken

n00namer said:
ik en I-$wiSs hebben nog steeds geen vervoer, dus als er iemand nog 2 plekken over voor ons(zonder scooter) omgeving rotterdam, met vergoeding(benzine) zouden wij zeer dankbaar zijn9||6 want wij willen heel graag naar jubbega, alleen hebben wij geen vervoer:mad:

wij gaan wel met trein:), heerenveen uitstappen dan lijn 15 bus pakken?
is dat alles?

alles is ook klaar.

om 4 uur vertrekken wij naar epc, komen helemaal uit onderste punt van NL :P Maastricht !!!

Zo, morgen pas om half 10 weg hier :# Ik kom zonder scooter, maar als ik iemand kan helpen ofzo hoor ik het wel. Ik loop wat rond om filmpjes/foto's te maken en wat te kletsen :D

Ik hoop dat jullie me weten te vinden :)

Status
Not open for further replies.
Back