5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Pronk said:
Nee afu... t was een runnerblok onder een zip :D

Ik denk dat Joel bedoeld dat dat runner blok onder een runner komt zodat ze gewoon in de scooter klasse mee kunnen doen...

aaaah het is het al bijna zover x|

morgen vanaf half 9 bezig en hopelijk zit alles btje mee anders wordt het nachtwerk:X

Last edited:
Gaat er nog een groepje rijden uit z'meer oid? want zow alleen rijden is ook zow saai :P

of een koopmans stoet? :*

zijn er al veel mensen die het NIET redden?? aangezien we op de reserve lijst staan, en wel gráág meedoen ....
devil.gif

of moet ik jullie een handje helpen om het niet te redden? :!O-)

Last edited:
Ik gaat het ook nog druk krijgen. Gister nieuwe zuiger gehaald maar met andere pistonpen hoogte dus cilinder weer omhoog gehaald. Maarja nu loopt hij bijna niet meer stationer enz. Maarja ik ziet het wel. Zometeeen nog ff verders beunen en vanavond op de bank zetten.

Gerben

ja ik ben ook nog niet klaar (was het eigelijk wel) maar heb er vertrouwen in dat de afsteling beter kan dus zo effe beunne nog :)

Sander said:
wie ben jij dan :D

Ik ga zowiezo......, maar met een omweg :)

Een onbekend lief jongetje met een 2F4R scooter die graag mee zou willen rijden :rolleyes:

Neej gewoon een forummember die geen zin heeft om dat takkeeind alleen
te rijden :P

Last edited:
moet vanmiddag nog op de testbank afstellen maar heb geen vervoer:(
verder laatste loodjes
vervoer word aan gewerkt...komt waarschijnlijk helemaal in orde

adioz

Iedereen kk hard beunen vandaag :W :#

Ik moet nog ff me subframe kapot zagen... anders past die pijp nog steeds niet :P
Rollen en benzine halen... test vlammen... en hopelijk klaar

Ik wens iedereen vandaag veel suc6! :)

Precies...

Vanavond effe benzine pakken, spareparts, gereedschap, en morgen de auto starten... Wij/ik ben/zijn klaar.

(da's anders als vorig jaar, toen ik om half 4 "effe" naar huis ging, om een uurtje te slapen, waarna ik om half 7 bij koopmans moest zijn :))

ik en I-$wiSs hebben nog steeds geen vervoer, dus als er iemand nog 2 plekken over voor ons(zonder scooter) omgeving rotterdam, met vergoeding(benzine) zouden wij zeer dankbaar zijn9||6 want wij willen heel graag naar jubbega, alleen hebben wij geen vervoer:mad:

Enrico@Sprinter said:
KK hard beunen? Al klaar denks :)

Ik ben ook al klaar alleen brandstof halen en gaan

Ga zo nog wel beunnen aan 2 scooters van matie's van me die nog niet rijden
een van die gasten moet ook nog tegen jouw-:-

Status
Not open for further replies.
Back