5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
wij vorig jaar vanuit kop noord holland ook met de scoots heen :) makkelijk te doen (alleen navigeren was wat lastiger :rolleyes: ) niet met onderstaande setup 8P maar op me rox met DR70 :P

Project RR2 said:
wij vorig jaar vanuit kop noord holland ook met de scoots heen :) makkelijk te doen (alleen navigeren was wat lastiger :rolleyes: ) niet met onderstaande setup 8P maar op me rox met DR70 :P

reed je toen ook mee vanuit opmeer??? in die groep reed ik iig ook :D

Net bevestiging dat de Lelystad T-shirts er zullen zijn!
Ook witte autoraamstickers, lelystad stickers, entreekaartjes lely en nog 3 L truien ...

Project RR2 said:
nee we reden met een eigen groepje vrienden 6 scoots ofzo

haha heb julie volgens mij nog zien rijden toen over afsluitdijk rox was toen geel >?

Ding van jouw loopt ook wel bruut tegen wie moet je trouwens?
ik ben die gast van opmeer met die sr (zwart/rood)

JusSeb said:
Ik heb ze nog niet zo positief gehoord over het weer van volgende week. :(

heb je gelijk in, maar volgens mij weten ze het zelf allemaal niet meer(weermannen).
Morgen zou het weer gaan regen en 19/24 graden lekker wazig allemaal, denk gewoon dat het een kwestie van afwachten wordt :*

nog voor dat je in jubbega ben kan je het al niet missen, dan staan er borden langs de weg en bij die rotonde met een grote pijl BROMMERSPRINT als je bij die rotonde richting jubbega ga, dan rij je langs een kanaal, en dan midden in het "centrum" van jubbega moet je rechts en dan kom je bij de sprints. maar zoals al eerder gezegd is steek je kop uit het raam, en je hoor het wel,

maar je kan ook even kijk op de site van jubbega brommersprint en daar zie je het adres en dan ga je naar routenet en typ je het adres in

( ik heb nu de weg gewezen hoe ik het nog kan herrineren van een jaar terug, toen ik met een brakke kop in de auto zat te pitten!)

woon er vlak bij, het is zo raar dorp hoe het in elkaar zit, je kan er wel van 6 kanten binnenkomen.

Maar let wel op dat je niet teveel gas geeft anders ben je er alweer uit :p :+

Donderdag
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 30
Neerslaghoeveelheid (mm) 0-2
Minimumtemperatuur (ºC) 5/8
Middagtemperatuur (ºC) 13/16
Windrichting NW
Windkracht (bft) 4

Status
Not open for further replies.
Back