5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
PaulB said:
Wat ik persoonlijk erg kansloos vind.Het grasveld staat zo ook al vol genoeg.En wat moet je daar met je scooter terwijl je toch niet ingeschreven staat.

Idd, straks geen plek meer voor mensen die wel meedoen...........

misschien stomme opmerking.
maar is er dan geen betere locatie:?
aangezien het veld al vol zou moeten staan met de deelnemers :X

/edit: overigens ben ik wel de laatste die moeilijk gaat lopen doen:)
En ben het er ook mee eens, dat je het best je scooter thuis kan laten als je niet deelneemt. dat het ff duidelijk is:)

Last edited:
op het verlengde van de sprintbaan stonden vorig jaar allemaal scooters, maar het is geen meeting maar een race, bij een race hoor je hard te gaan en niet te showen, en bij een meeting hoor je te patsen met je scooter, dus laat je scooter maar lekker thuis.

Ik hoorde dat om 7 uur de poort los ging 8P en om 11 uur zouden ze klaar zijn met keuren. Dat is dus 4 uur lang keuren. 240 minuten om het goed te hebben. 1 muninuut per brommer/scooter. beetje kort denk?

1min beetje kort? dat valt mee, opassen met scooters nu dezen in 2 klassen zijn vedeeld, de rest van de deelnemende brommers keurt vrij gemakkelijk. En de keuring is van 9 tot 11 dus t moet nog sneller. (120min voor 200 deelnemers)

Jubbega keuring stelt niet bijzonder veel voor, gemiddeld 30 seconden per scoot schat ik... Ook SOBW keuring duurt 20 seconden, ligt er gewoon aan of de mensen weten waar ze naar moeten kijken....

zat er vorig jaar effe naar te kijken ze knijpen in je remmen kijken naar je banden en zag hem voelen of er spelinng zat aan het blok/wielen

stelde niet veel voor :)

Ooi,

Misschien al eerder vermeld? :), maar mochten er mensen zijn uit omgeving Leeuwarden en die graag met de scooter naar Jubbega willen, maar niet weten waar het is oid;), kom dan bij Macdonald's Goutum, daar vertrekt om half 10 een groep richting Jobbegea!

Greetz

Status
Not open for further replies.
Back