5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Over 9 dagen :?

Ben je een beste weerman, als je dat voorspellen kan :X.

Lijkt me duidelijk, als er slagregens voorspeld worden, ga ik echt geen 5 uur in de auto zitten. Dan blijf ik lekker thuis :)

Nieuw achterbandje eromheen en ik ben klaar.
Scoot staat volgens mij goed afgesteld: 14508 RPM
achterband spint alleen soms door tijdens de start:X maja khoop dat dat na een nieuw bandje weg is.
Gaskabel probs zijn nu ook verholpen
Hij rijdt nu imo iig erg goed.

Overplaatsen van Klasse is geen probleem

Organisatie Jubbega heeft een totaal aantal rijders voor het evenement ingesteld. Oftewel 200 stuks.

Als iemand uitvalt/ niet mee rijd, dan komt een reserve aan de beurt. Maar als je door omstandigheden je scooter bijvoorbeeld niet met kappen aan de start krijgt, ga je zowiezo Xtreem... Oftewel, de mensen bij de keuring hebben ook nog voldoende te doen :! Want elke scooter moeten ze gaan bekijken, of hij wel in die desbetreffende klasse hoort :)

Raceroxie said:
Nieuw achterbandje eromheen en ik ben klaar.
Scoot staat volgens mij goed afgesteld: 14508 RPM
achterband spint alleen soms door tijdens de start:X maja khoop dat dat na een nieuw bandje weg is.
Gaskabel probs zijn nu ook verholpen
Hij rijdt nu imo iig erg goed.

igg mijn scooter loopt nog niet 100% :) maar komt volgende week wel goed

wordt een leuke sprint tussen ons 8)

Dieselmanic (frank) raffa had je toch gebeld? Stuk of 5x :X beter ga je daar op in :)

rs rullezzz said:
igg mijn scooter loopt nog niet 100% :) maar komt volgende week wel goed

wordt een leuke sprint tussen ons 8)

Dieselmanic (frank) raffa had je toch gebeld? Stuk of 5x :X beter ga je daar op in :)

Had dieselmaniac mij gebeld:?:?

word ckers vette sprint dat weet ik wel zeker -:-
hoop wel dat ie van jou ook goed gaat lopen.

Ik ben van andere klasse gegaan, want nadat ik mn inschrijfformulier op de post had gedaan erachter kwam dat ik toch in de xtreme klasse zat. Heb daarover gebeld en ik ben overgeplaatst naar xtreme. maar wat ik me wel afvraag, houd je dan je eigen startnr of wordt dat ook veranderd? ;)

Status
Not open for further replies.
Back