5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
rs rullezzz said:
haha heb julie volgens mij nog zien rijden toen over afsluitdijk rox was toen geel >?

Ding van jouw loopt ook wel bruut tegen wie moet je trouwens?
ik ben die gast van opmeer met die sr (zwart/rood)
nee rox was toen zilver met rood =) k moest eigelijk tegen roderunner19 (@ST forum) maar ben overgeplaatst naar de xtreme omdat k vergeten was dat er kappen op moeten @ std klasse 8P k hou me eigen nr(117) maar weet niet tegen wie k nu moet...(DJ is laatste @ lijst in xtreme en die staat alleen dus mayb tegen hem :P )

Is het eigelijk mogenlijk om vanuit limburg met het openbaar vervoer tot jubbega te komen? Of heeft iemand nog een plekje vrij :P ?

nickspie said:
Is het eigelijk mogenlijk om vanuit limburg met het openbaar vervoer tot jubbega te komen? Of heeft iemand nog een plekje vrij :P ?

Tuurlijk is dat mogelijk, al moet je wel 10x overstappen ofzow

nickspie said:
trein-->venlo-zwolle zwolle leeuwarden en dan uitstappen in heerenveen en vanaf daar met de bus(als die rijdt @ hemelvaartsdag)reis duurt 3 uur en je moet dus 1 keer overstappen...

ik ben eigelijk best wel nieuwsgierig naar de tijden die de meeste mensen hier hopen te rijden @ jubbega (record 7,1?) wie is ervan overtuigd dat ie dit gaat breken :P ? Dit is de 1e keer dat k zelf meedoe @ jubbega en k hoop op een tijd van onder de 8 seconden dan ben k tevreden...:)

Vergis je niet in de tijden, je rijdt niet zomaar onder de 8 seconden.
Als je thuis meet, is het allemaal leuk en aardig maar het gaat er op zo'n sprint gewoon heel anders aan toe.

Tevens ben ik bijna zeker dat het record 7,1 van Van Schie weer word gebroken door ditzelfde persoon.
Of er onder de 7 gereden word?, we zullen het allemaal zien. maar in deze tijd is het zeker mogelijk.

JusSeb said:
Vergis je niet in de tijden, je rijdt niet zomaar onder de 8 seconden.
Als je thuis meet, is het allemaal leuk en aardig maar het gaat er op zo'n sprint gewoon heel anders aan toe.

Tevens ben ik bijna zeker dat het record 7,1 van Van Schie weer word gebroken door ditzelfde persoon.
Of er onder de 7 gereden word?, we zullen het allemaal zien. maar in deze tijd is het zeker mogelijk.

Van Schie heeft afgelopen keer zelfs 7.037 sec gereden.

Maar ik weet 100% zeker dat dit record verbroken gaat worden, in Italie rijden ze (weliswaar zonder reactietijd) onder de 6 sec ...

Enrico@Sprinter said:
Er wordt onder de 7 gereden! Ben ik bijna wel zeker van.. In een jaar tijd is er weer zoveel gebeurt..

Dat bijna kan je wel weg laten, ik weet het gewoon zeker.

Er word ieder jaar veel meer vermogen uit die scoot blokkies gehaald, mensen gaan serieuzer "trainen" voor deze wedstrijd enz enz...

Onder de 7 seconde rijden word een feit.

Ik hou het voor me zelf maar onder de 1 minuut 20 ;)

daarbij ook nog bedenken dat er nu meer cc's mag worden gebruikt en meer mensen met een zelfbouw frame komen.
de 7 wordt verbroken alleen tot hoever word hij verbroken, 6,9 6,8 6,7 6,6 6,5?

Word niet laag in de 6 gereden. een dikke 6,9 niet meer.

Tevens denk ik niet dat het word gedaan door die 2F4R kitjes.

nee ik denk dat het weer van schie wordt, hij zal denk ik nu met een cillinder komen die het max aan cc's heeft, cillinder van een crosser oid.

do
Zonneschijn (%)20
Neerslagkans (%)60
Neerslaghoeveelheid (mm)1-3
Minimumtemperatuur (ºC)5/8
Middagtemperatuur (ºC)11/14
Windrichting W
Windkracht (bft)4

en het is weer verslechterd

Ben benieuwd wat het gaat worden daar. Hoop dat autotje dan terug is van garage. Dan kom ik zeker ook al is het dan kijken :X

maar als je dan kijk hoeveel neerslag er zou komen, 1 mm, over een hele dag, dan is het af en toe een beetje mot regen, 1 mm regen is weinig,

Status
Not open for further replies.
Back