This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Razma said:
beantwoord dan even bovenstaande vragen?

Waarom? Iedereen hier kan lezen.
Bovendien, als je ergens zeker van wil zijn moet je mailen met Jeroen Goris.
 
GROSSIE said:
of bedoelen ze het zo? gewoon alles scooters tot 70cc en normale slag mogen in de normale klasse en dat 80cc etc in die andere:?

Alle scooters die niet in de scooterklasse vallen gaan automatisch door naar de X-treem scooterklasse, maakt niet uit om wat voor reden.... toch?
 
Ik zou niet weten waar ik bij hoor eigenlijk.. Zal wel Extreme klasse zijn aangezien de mijne niet meer origineel lijkend is Maarja dat is zo een ruim begrip...
 
duidelijk aanwezig @ roxxie

EDIT/ dit word voor mij de eerste keer dat ik naar jubbega ga , maar ik heb gewoon een normale aerox ( niks verlengd of iets dergelijks ) Ligt 70cc athena racing , 28mm rotor , overrange enz op, in welke klasse zit ik dan in gedeelt :?
 
Ik heb de regelementen wel voor me liggen maar ik vind ze maar onduidelijk moet ik eerlijk zeggen.. ST.net regelementen zijn veel duidelijker wat dat betreft..
 
Enrico@Sprinter said:
Kijk naar de foto van Inne.. Dat bedoelen ze ermee..
mjah, weet je wat ik heb zonet gebeld, ik bel na 8 uur weer ff dan was die pipo thuis
dan vraag ik het allemaal na voor jullie
 
Status
Not open for further replies.