5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
GROSSIE said:
Joel, kan jij het mij ff uitleggen dan, ik welke klasse ik kom? want snap er echt de ballen van:X

X-treem.

Ik citeer:
"Alles waarvan hieronder niet wordt aangegeven dat het mag worden veranderd, dient standaard te blijven".
 
Joël said:
X-treem.

Ik citeer:
"Alles waarvan hieronder niet wordt aangegeven dat het mag worden veranderd, dient standaard te blijven".
vieze vette gvd kk zooi:| leuk man zit je straks tegen een zipje met 2f4r oid:|
 
GROSSIE said:
ja die mensen met soortgelijke setup zitten in die andere klasse
Denk je dat er geen 1 sprintding oid is met speed setup of whatever. Kijk naar de sonic van Chiel om maar 1 voorbeeld te noemen. Verder had je zoiets kunnen verwachten. Eerst word er gezeurd dat verlengde/zelfbouw frames in een aparte klasse moeten. Nu doen ze dat krijg je dit weer.
Imo een kansloze en eindeloze discussie. Het is toch nooit goed }:O
 
Mol said:
Denk je dat er geen 1 sprintding oid is met speed setup of whatever. Kijk naar de sonic van Chiel om maar 1 voorbeeld te noemen. Verder had je zoiets kunnen verwachten. Eerst word er gezeurd dat verlengde/zelfbouw frames in een aparte klasse moeten. Nu doen ze dat krijg je dit weer.
Imo een kansloze en eindeloze discussie. Het is toch nooit goed }:O
AMEN ! :p
 
idd jank niet zo grossie :p winnen zul je tog niet en je tijd op 150m kan je met iedereen vergelijken...

ook met mij terwijl ik in stnd klasse rijd :W
 
Ik zit ook in die special klasse.. Boeit toch niet, je kijkt gewoon naar je tijd en naar de tijd van anderen.. Natuurlijk is het leuker om een rechtstreeks duel te winnen maar het draait in mijn ogen toch om de tijd...
 
sim said:
Btw aerox met typhoonvoorwiel gewoon std scooterklasse?

Jep, volgens mij stond er in dat de wielen vervangen mochten worden door andere bromfiets wielen.

En een bevestiging krijg je niet.
 
Tnx Aad:p

Mja enrico,boeit me ook nie welke klasse.
Maar omdat je bij dat formulier moet invullen welke klasse,kan ik dat dalijk invullen

Ciao

JImmy
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top