5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Ik zit hier nu al 30 minuten als het niet langer is op MSN met iemand te praten over het sub frame. als ik een recht spruitstuk wil moet ik me sub veranderen maar in de regels staat (zecht hij) dat je je subframe niet mag veranderen.

HELP WAT NU?
 
vincents said:
Ik zit hier nu al 30 minuten als het niet langer is op MSN met iemand te praten over het sub frame. als ik een recht spruitstuk wil moet ik me sub veranderen maar in de regels staat (zecht hij) dat je je subframe niet mag veranderen.

HELP WAT NU?

carb naar voren ;)
 
ff rustig nog over het subframe jongens, sjoerd vertelde me dat van de week het nieuwe regelement online komt. dus misschien is het verandert :P

iig, sjoerd vertelde wel dat hij liever briefjes ontvangt als telefoontjes, Dit is voor hem ook een stuk makkelijker

mijn brief gaat strax op de post :D
groetjes
 
Ik heb me briefje nu ook verzonden, maar me vraag is dus:
Hoe en wanneer moet je betalen, ik kan hie namelijk nergens iets over lezen

Over het subframe bij puntje 6 staat:

6. De frameconstructie is vrij. De keuze van spatborden, de tank en het zitje is vrij. Het toevoegen van stroomlijnen is vrij. Genoemde onderdelen dienen deugdelijk van constructie te zijn

Dit betekent dan toch dat je zelf mag weten hoe je je subframe maakt.
 
aprillia sr2000 said:
ik bel dadelijk op
dus kant dat ik dan regen wowalt ofzow zal moeten is groot?
of heb je tijd terug gebelt :P
Zech dan niets...

Verder hoop ik dat de keuring @ Jubbega door de keurmeesters zal worden gedaan. En dat de andere deelnemers alleen door een protest in te dienen opmerkingen gaan leveren. Niets is meer irritant dan tijdens een keuring van andere deelnemers hun mening te moeten aanhoren. En discusieren kan ook in het rennerskwartier.
 
mn zip zal rond die tijd wel klaar zijn.maar zal vrees ik niet aanwezig zijn.denk niet dat ik vervoer kan regelen om naar friesland te gaan.maar goed het telt inieder geval niet voor het sprintkampioenschap aangezien het wel in de planning staat dat ik op al die meetings aanwezig zal zijn :D
 
Ik wil er ook graag heen, maar mijn vader heeft geen zin om daar heel de dag te zitten. Weet iemand hoelaat je aanwezig moet zijn en tot hoelaat het ongeveer duurt????

Bij Voorbaat Dank

Gerben Visser
 
@ Razma:

Wie komen er uit de regio Klaaswaal?? Ik heb zelf namelijk nog niks gehoord ik weet niet of jij wat mensen kent?? In ieder Geval bedankt

aprillia sr2000 said:
waar ligt klaaswaal :X

maar eh heb gebelt krijg info pakketje toe gestuurd :D


Ligt ongeveer 15 min onder R`dam



Gerben Visser
 
Razma said:
er gaan nog wel meer mensen uit de regio van Klaaswaal.. maybe kan je met iemand meerijden?

Tjah echt in de buurt valt nou ook wel weer mee.. maar wel over de A15..

---------------------------------------

* Wij gaan eerst maar eens zndr. scoot ff kijken hoe alles een beetje verloopt op een meeting :rolleyes:
ff een beetje meeten :p:p met lui van het forum
 
GVT said:
@ Razma:

Wie komen er uit de regio Klaaswaal?? Ik heb zelf namelijk nog niks gehoord ik weet niet of jij wat mensen kent?? In ieder Geval bedankt




Ligt ongeveer 15 min onder R`dam



Gerben Visser

nope dan is het te ver uit de richtring srry
wij komen via eindhoven zeg maar
 
Raceroxie said:
Ik heb me briefje nu ook verzonden, maar me vraag is dus:
Hoe en wanneer moet je betalen, ik kan hie namelijk nergens iets over lezen

Over het subframe bij puntje 6 staat:

6. De frameconstructie is vrij. De keuze van spatborden, de tank en het zitje is vrij. Het toevoegen van stroomlijnen is vrij. Genoemde onderdelen dienen deugdelijk van constructie te zijn

Dit betekent dan toch dat je zelf mag weten hoe je je subframe maakt.


ik neem aan dat je hem wel mag aanpassen voor rechtspruitje, aangezien het geen invloed heeft op de wielbasis oid.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top