5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Zal de datum meteen vrij maken/houden. En dit is iig een deadline, maar denk dat ervoor nog wel een datum komt.
 
:X nog meer stress en nog kortere deathline...


maar er zijn nog geen reglementen(op een site) bekend daarvan? (voor diegene die het nog nie kennen) want k las net dat ie verschilt met het st.net sprintcompetitie reglement.. waarin verschilt ie?
 
CiRox said:
:X nog meer stress en nog kortere deathline...


maar er zijn nog geen reglementen(op een site) bekend daarvan? (voor diegene die het nog nie kennen) want k las net dat ie verschilt met het st.net sprintcompetitie reglement.. waarin verschilt ie?
teveel om op te noemen :p
je mag zonder kappen , verlengt subframe , ander blok , etc

.... die regelementen staan er al jaren op die site van jubbega brommer sprint.

edit :

www.brommersprint-jubbega.nl
 
Last edited:
Zat ook al te wachten wanneer het topic zou komen.
Ik probeer er zeker bij te zijn met me scoot zal me eerdaags even gaan inschrijven.
 
A-Bizar said:
Hoop dat ik het ga redden met me blokje :D
Ik kom alleen met me scooter als ik boven de 20pk zit. :)

Net als vorig jaar de jager bleef maar rond de 20 pk hangen die nrg dus gingen ze niet

Ik zal ook aanwezig zijn met de scoot was er vorig jaar ook al maar toen zonder scooter

Heb er nu al zin......


Zit net effe regels door te lezen borgen en dergelijke hoefen niet ofoz?
en mag je met koelvloeisof rijden of moet je ook met water?
ken het namelijk niet vinden in regelemeneten
 
tis 50 km rijden vanuit hier (leeuwarden) gebeurt altijd met een helegroep, dit jaar voort eerst met me quad erheen, tog maar es achter die uitlaat aan :p
 
weer op de scooter jimmy :p

weet nog wel dat we er met hele groep heen reden.. was altijd super tof.. :D dit jaar in de auto.. en anders op skoetoe
 
Heb er al weet zin in ;) was er vorig jaar ook maja toen zonder scoot nu zeker te weten met mn Zip

kom samen met:

Job @ Zip sp
Arno @ Ice
Albert @ Ditech

en hopelijk net zulk lekker weer als afgelopen jaar ;)
 
Enrico@Sprinter said:
Hemelvaartsdag dus weer... Valt voor mij nooit echt lekker magoed ik ga er dit jaar zoiezo bij zijn...

Valt niet onder de ST.net competitie zeker?

weet niet hoe het daar in zeeland is maar 5 mei is het hier bevrijdingsdag :X
beter doen ze 19 mei hemelvaartsdag :) schikt veel beter 5 mei moet je eigenlijk gewoon de kroeg in :X
 
Razma said:
nope, maar het valt me eveneens op dat er geen aanpassingen van het reglement zijn tot hiertoe..
dan kan ik dus in principe mee doen, met mijn peuh fiets.
ook al is het voor de lol.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top