5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Funk_dm said:
weet niet hoe het daar in zeeland is maar 5 mei is het hier bevrijdingsdag :X
beter doen ze 19 mei hemelvaartsdag :) schikt veel beter 5 mei moet je eigenlijk gewoon de kroeg in :X

Ja dat bedoel ik :) was ff verkeerd :p
 
winterdipje? handel? :p mjah waarom nu op een compleet andere dag voorheen was het altijd op hemelvaarts dag toch?
 
rs rullezzz said:
Net als vorig jaar de jager bleef maar rond de 20 pk hangen die nrg dus gingen ze niet

Ik zal ook aanwezig zijn met de scoot was er vorig jaar ook al maar toen zonder scooter

Heb er nu al zin......


Zit net effe regels door te lezen borgen en dergelijke hoefen niet ofoz?
en mag je met koelvloeisof rijden of moet je ook met water?
ken het namelijk niet vinden in regelemeneten

Je mag zover ik weer alleen maar met water rijden
 
Razma said:
nope, maar het valt me eveneens op dat er geen aanpassingen van het reglement zijn tot hiertoe..

Er komt juist een hele grote verandering: De scooterklasse wordt opgedeeld in 2 klassen :)

Hoe precies is nog niet bekend, maar je zal zien dan je een maand van te voren nog weer een nieuwe sprinter kan gaan maken :|
 
Razma said:
ja, dat was idd al wel langer gezegd.. maar ik zie geen verandering in het technische reglemen?

Goed lezen:

Dit jaar is het regelement wederom aangepast aan nieuwe eisen en andere klasse indeling, de belangrijkste veranderingen komen binnenkort op de site, onder andere de opsplitsing van de scooterklasse, onderstaande regelement is nog niet aangepast!!!


Lekker is dat, als rijder hoor je hier weer niets van.... :|
 
Razma said:
dan is dat pas gister veranderd ! aangezien dat er absoluut nog niet stond...

Dat is goed mogelijk, ik zag het ook nu pas net.... :)

Alleen baal ik er echt van dat ze daar weer zo lekker vroeg mee komen :rolleyes:

In 2003 kreeg je tenminste nog het aangepaste reglement voor 2004 op de sprint zelf, maar dit vind ik echt veel te laat.
 
ben dit jaar zeker weer van de partij .. vorig jaar met een gsm, dit maal met een gpr.

hoop dat er dit jaar wel wat pics worden genomen van schakels, want die komen dit jaar zeker inopstand;-)

suc6 voor iedereen!
 
Mailtje teruggehad:

Omdat de scooterklasse elk jaar groter werd hebben wij besloten om deze op te splitsen, de deelnemers in de scooter klasse schreeuwen hier al 2 jaar om, de scooter klasse zoals afgelopen jaar blijft gewoon gelijk, op een ding na, maar heet nu Xtreme-scooter. Het geen wat nu vrij gegeven gaat worden is de slag.
Als extra klasse hebben wij nu een standaard scooterklasse deze gaat tot 70
 
en wat kreeg ik in de bus net:W :

imag00022ii.jpg


imag00040jk.jpg


+ralf+
 
Duss...
Standaard Scooter tot 70cc & Xtreme scooter slag vrij..

en wanneer is een scooter standaard 70c & wanneer xtreme?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top