This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
GROSSIE said:
er is ook een warm rij stuk tog?
Vorig jaar wel het halve stuk van het rennerskwartier maar ik weet niet of dat dit jaar weer zo is ze sugureerden van niet omdat een gast daar toen snoeihard op zijn bek ging.....

Ja idd maar omdat er z'n bimbo vorig jaar op zijn bek ging willen ze het mischien dit jaar niet was toen ook ambulance ze zullen wel geen risico's willen lopen... maar ook omdat er dit jaar een grotere opkomst is misschien om dat ze dan meer ruimte nodig hebben... Maar ik zal je zeggen als je daar wil rijden op dat parcourtje erachter zou ik wel een filter gebruiken is daar de laatste tijd dikke stoffige bende op die parkeerplaats

Ik was er vorig jaar niet.

maar ik hoop wel dat er een warm rij stukje is , vind ik altijd wat beter.. ( in plaats van warmdraaien terwijl je wacht )

Maaaar , mocht dat niet het geval zijn , niks aan te doen !

ik HOOP dat je niet daar achterin mag rijden, vorig jaar knalden ze ook als mongolen door elkaar :X
gewoon warmraggen als je staat te wachten :X

Marcel said:
ik HOOP dat je niet daar achterin mag rijden, vorig jaar knalden ze ook als mongolen door elkaar :X
gewoon warmraggen als je staat te wachten :X
Moeten die mensen zelf weten tog of ze daar gaan rijden of niet...
Als jij warm draait terwijl je staat te wachten heb je tog geen last van de mensen die daar achter rijden

menace said:
Moeten die mensen zelf weten tog of ze daar gaan rijden of niet...
Als jij warm draait terwijl je staat te wachten heb je tog geen last van de mensen die daar achter rijden
True !

Word niet meer toegelaten hoop ik, hopelijk knippen ze de kabels door van die personen die doelloos gaan raggen.

Status
Not open for further replies.