2fast4race Sprintframe.

@ Plantje: Nee nog niet, Als ik de remmen binnen heb zal ik alles even monteren en dan het hele zaakje even wegen.
Maar ik weeg het op een weegschaal bij een tuincentrum van een kennis aangezien hij daar precies op past. dan weet ik gelijk het echte gewicht, hoef ik ook niet te kloten. :P
Thnx voor je reactie. ;)

Ps. Vandaag Autotheorie gehaald. :#

@ Plantje: Thnx :D

@ sjaak sjezzer: wel lichter dan de zip ja, maar het heeft ook onder een iets lichter frame gehangen. ps. leer even typen. :P

@ Sander: ja, 3X :+:P

@ Niels: Laat mij jou NX maar ff lenen. :D Haha, wie weet, maar voorlopig komt het niet... kut scooters, eerst ff een auto. :P

we kunnen best het kitje voor 1 keer erop doen :p
kijken of je harder dan die 6,25 van Heiko kan :+

en wie weet koop jij ook wel dan een setje :P

Last edited:
eigenlijk wil ik ook helemaal niet meer groeien , ik bedoel , met mijn gewicht kan ik die 6.25 waar je het over hebt nog boeken , laat staan met 70 kilo ofwa.

nou ben ik neit bang dat je dat gaat halen maargoed ;)

sander ik vind dat je nu wel een beetje ver gaat, beter reageer je hier niet meer, want ik vind je een beetje bijdehand worden ;)!

we zullen zien hoe het beestje gaat lopen :)!

Toch heeft Sander wel gelijk hoor.

No offence verder maar volgens mij heb je nog geen sprint gereden. Het is niet zo dat wanneer je een frame en 2fast hebt dat je gelijk hard gaat. En dan nog 'even' een nos setje erop zetten en onder de 6.25 rijden komt niet echt proffesioneel over

nee maar laat die jongen gewoon, als je het niet aanstaat reageer je hier toch gewoon niet ;)

niets tegen jou rene of sander, maar laat et mooi zitten, we zien de 1e sprint wel ;)

nee maar laat die jongen gewoon, als je het niet aanstaat reageer je hier toch gewoon niet ;)

niets tegen jou rene of sander, maar laat et mooi zitten, we zien de 1e sprint wel ;)

Oh het maakt mij niet uit hoor, ik ga toch wel harder :winner:

Maak der iets moois van Don, je hebt een snel blokje in handen :*

Back