2fast4race Sprintframe.

@ VST: Hehe, doen we! :P Volgend jaar sprintje komt wel goed. :)

@ Kevin: Lees de post van titus nog eens, blok komt zo van het frame af waarmee de 6,47 mee is gereden, dus niet zo wijs doen. :+:*:P

haha, klopt... zal ongetwijfelt hard gaan, maar onderin vind k t nog iets..:P
maar komt zeker goed, ben k van overtuig!:D
groetjes

@ martijn: jah, klopt.. maar toen ik de zip van titus zag, had don t blok allang..:P:+

@ Kevin: Klopt, op dat filmpje klinkt het idd bagger, maar hij loopt nu weer helemaal goed en super fel. :) Er zat veel te veel olie in. nu met goeie benzine loopt hij echt super, zoals het hoort. :)

@ Kevin: Ja, morgen haal ik mijn nieuwe kickstartepulletjes etc. op, dus kan ik hem weer starten. :) dan is het afwachten op mooi weer...

@ Niels: Ja. Ja, netjes is het zeker, thnx voor je hulp! :*

@ Buubdaman: Nog steeds niet gewogen, sorry :P

@ Jim: Thnx Jim, Koop die testbank trouwens! :#

Van de week zal ik even een update plaatsen, misschien met filmpjes, maar dat weet ik nog niet zeker...
Ook een kleine bestelling gedaan
En een aantal stickers laten maken.

Don

Last edited:
@ Jim: jaa... :P

@ Jordy: Heb je je eigen topic wel eens gezien? :? En er komt heus nog wel een keer een update hoor een deze dagen...

@ Jordy: Heb je je eigen topic wel eens gezien? :? En er komt heus nog wel een keer een update hoor een deze dagen...

Dit vraagt om een discussie ghehe...

Maar dit ding zal wel hard gaan lopen... iedergeval is de bedoeling :D en sja dat burnen kan geen kwaad denk ik als je ziet wat Titus ermee burnde:D haha

Kleine Update 14 Januari 2008

Hoi,

Ik heb het de laatste tijd erg druk gehad met van alles

Vandaag voor het eerst op het frame gereden, Godver wat geeft dat een kick! :#
Nog geen 150 meter vol gas gegeven omdat we daar niet genoeg ruimte voor hadden en het snel donker werd.

Verder heb ik een afspraak gemaakt met Poedercoating Heerhugowaard dat ik binnenkort me spullen kan langs brengen en dan gelijk naar de mogelijke kleuren ga kijken.

Ook ga ik binnenkort banken bij De Jager of Ruud. Eerst deed ik het altijd bij SP, maar dat is echt waardeloos en word steeds erger daar...

En last but not least heb ik nog een leuke ruil kunnen doen met iemand van het forum.
Dus binnenkort (volgende week oid) ben ik bezitter van:

NOS :D

Dus, zo zijn we weer op de hoogte! Jullie horen zsm van me!

grappig dat mijn foto nog steeds gebruikt word. :P mijn ouwe kit.

Nieuw kit is ongeveer 400ballen..
Ben beniewd naar je tijden!

Back