Dirk. Well-Known Member 15 January 2008 #241 @ Daniël: Nee, Phantom heb ik ook nog steeds. Maar die ga ik weer opbouwen voor over de straat te knallen denk ik.
@ Daniël: Nee, Phantom heb ik ook nog steeds. Maar die ga ik weer opbouwen voor over de straat te knallen denk ik.
Dirk. Well-Known Member 15 January 2008 #243 @ Terror-Martijn: Slet, Wat nou verwend? Elke cent heb ik zelf betaald hoor!
ferencz Well-Known Member 15 January 2008 #244 Ziet er mooi uit man! Ga zo door Ah, NX setje van Nick gekocht! (Superbaby) Zeer vers!
Performance70 Jim 16 January 2008 #245 Netjes hoors ! :winner: gisteravond helemaal vergeten maar dat toch ff gereageerd.
Mike.v.W www.k-parts.nl 16 January 2008 #246 wel 1 van de mooiere blokje ziet er zeker nice uit.. en die NOS is te lekker8)
Dirk. Well-Known Member 16 January 2008 #248 @ ferencz: Van nick indeed. Thnx voor je bericht! @ Jim: Aight, zie je morgen aap! @ Mikev.W: Dank u:# @ Arno038: Beter kijken schele. :* Dit noemt men bruin gebakken, zit geen roest op. 8P
@ ferencz: Van nick indeed. Thnx voor je bericht! @ Jim: Aight, zie je morgen aap! @ Mikev.W: Dank u:# @ Arno038: Beter kijken schele. :* Dit noemt men bruin gebakken, zit geen roest op. 8P
Wesley S. DE EMHAER BOY! 16 January 2008 #249 Waneer komt er nou eens een knal filmpje man ! muaha. Een recht uitlaatje zou ook tof staan Heb je ook al een mooi plekje voor je NOSSSHHH!
Waneer komt er nou eens een knal filmpje man ! muaha. Een recht uitlaatje zou ook tof staan Heb je ook al een mooi plekje voor je NOSSSHHH!
Dirk. Well-Known Member 16 January 2008 #251 @ Wesley: Zitje word gefixt, gebruik waarschijnlijk een SR zadeltje (backseat off course) @ Niels: Hehe, neeeeeee Fles komt ergens tussen het frame, moet ff uitzoeken hoe en wat. Eerst maar eens ophalen die kit!
@ Wesley: Zitje word gefixt, gebruik waarschijnlijk een SR zadeltje (backseat off course) @ Niels: Hehe, neeeeeee Fles komt ergens tussen het frame, moet ff uitzoeken hoe en wat. Eerst maar eens ophalen die kit!
arno038 speed zipper 16 January 2008 #252 ok jij je zin maar blok is niet meer nieuw nee voorde rest ziet het er wel leuk uit.
Dirk. Well-Known Member 17 January 2008 #255 @ arno038: Nee, het is niet nieuw nee. @ Martijn: Net wat je zegt, als het maar brand! @ Titus: Aight! :# LWD was weer leip trouwens!
@ arno038: Nee, het is niet nieuw nee. @ Martijn: Net wat je zegt, als het maar brand! @ Titus: Aight! :# LWD was weer leip trouwens!
Anne mannelijke versie 17 January 2008 #256 ik zou je frame zwart laten of rood maken, i.c.m. die lachgasfles...en zwart is ook nog is mooi i.c.m. je blauwe kop
ik zou je frame zwart laten of rood maken, i.c.m. die lachgasfles...en zwart is ook nog is mooi i.c.m. je blauwe kop
Dirk. Well-Known Member 17 January 2008 #257 @ Ice2004: Idd, Frame word zwart en de velgen wil ik rood hebben. Hoop dat het eindplaatje een beetje knap word dan. Dankje voor je reactie!
@ Ice2004: Idd, Frame word zwart en de velgen wil ik rood hebben. Hoop dat het eindplaatje een beetje knap word dan. Dankje voor je reactie!
patje_apeldoorn ::TSA:: 17 January 2008 #258 Als je frame zwart doet he Waarom je velgen niet in de kleur als de 2fast kop? Lijkt me wel vet :W Verder laat dat dingen ik boeken nu ok Lataah
Als je frame zwart doet he Waarom je velgen niet in de kleur als de 2fast kop? Lijkt me wel vet :W Verder laat dat dingen ik boeken nu ok Lataah
Dirk. Well-Known Member 17 January 2008 #259 @ patje_apeldoorn: Omdat ik rood wel mooi vind. Maar wat bedoel je hiermee? patje_apeldoorn said: Verder laat dat dingen ik boeken nu ok Click to expand...
@ patje_apeldoorn: Omdat ik rood wel mooi vind. Maar wat bedoel je hiermee? patje_apeldoorn said: Verder laat dat dingen ik boeken nu ok Click to expand...
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 17 January 2008 #260 Ice2004 said: en zwart is ook nog is mooi i.c.m. je blauwe kop Click to expand... DEELS blauwe kop