Dirk. Well-Known Member 9 November 2007 #121 @ Tutu: ja, ergens heb je gelijk.... Check update eerst post. -:-
Dirk. Well-Known Member 9 November 2007 #122 Filmpje [ame="http://uk.youtube.com/watch?v=UocfkQmskY0"]YouTube - eerste start 2f4r don[/ame]
Wesley S. DE EMHAER BOY! 9 November 2007 #123 Klinkt al lekker, alleen even wat minde olie doen he :+ haha. Ik kom binnenkort wel langs :~ Gaan we even vlammen :W
Klinkt al lekker, alleen even wat minde olie doen he :+ haha. Ik kom binnenkort wel langs :~ Gaan we even vlammen :W
Dirk. Well-Known Member 9 November 2007 #124 @ Wesley: Ik denk doe er eerst maar een beetje meer olie bij...
Tommy. *BA DUM TSS* 10 November 2007 #125 hij klinkt wel goed gaar moet ik zeggen... benieuwd naar de eerste filmpjes waar die rijd grtz Ken
DN072 #72 10 November 2007 #126 Ziet er erg tof uit joh ! ,, miss kom ik morge wel ff langs in de namiddag pm je nummer dan ff dan bel ik je spreek je mzzzl
Ziet er erg tof uit joh ! ,, miss kom ik morge wel ff langs in de namiddag pm je nummer dan ff dan bel ik je spreek je mzzzl
Jordy... Well-Known Member 10 November 2007 #128 haha zuiger, krukaslager ownen bij eerste start.. Zit nog goed veel afstelwerk in zo te horen. Succes
haha zuiger, krukaslager ownen bij eerste start.. Zit nog goed veel afstelwerk in zo te horen. Succes
S Sander H. Well-Known Member 10 November 2007 #129 dat bedoelden mensen dus met zonde dat het hier heen gegaan is suc6 verder!
Spasta 6.74 @ 150 meter 10 November 2007 #130 [RSC] Wesley said: Klinkt al lekker, alleen even wat minde olie doen he :+ haha. Ik kom binnenkort wel langs :~ Gaan we even vlammen :W Click to expand... Ik weet niet welk filmpje jij gezien hebt, niet hetgene dat iedereen hier gezien heeft precies. In ieder geval suc6 met het afstellen.
[RSC] Wesley said: Klinkt al lekker, alleen even wat minde olie doen he :+ haha. Ik kom binnenkort wel langs :~ Gaan we even vlammen :W Click to expand... Ik weet niet welk filmpje jij gezien hebt, niet hetgene dat iedereen hier gezien heeft precies. In ieder geval suc6 met het afstellen.
Tommy 150m @ 5,95 no NX 10 November 2007 #131 Wat ga je eigenlijk doen met dat ding van Erwin Manten?
Dirk. Well-Known Member 10 November 2007 #132 @ Tommy.: Ja, er zit te veel olie bij. @ Daniël: PM @ arno: Hij had 10 minutjes gedraaid daarvoor... @ ThaZippa: haha, ach valt mee. Het kon geen kwaad. @ Sander: Hahahahaha!!! Ik wist dat jij zo ging reageren, stop nou is met janken man, alsof een burn van 2 seconde kwaad kan... @ Spasta: Dankje man! @ Tommy: Oh, die is niet van mij maar van een maatje van me. Is even tijdelijk bij mij geplaatst wegens ruimtegebrek van de eigenaar. Thnx voor de reacties!
@ Tommy.: Ja, er zit te veel olie bij. @ Daniël: PM @ arno: Hij had 10 minutjes gedraaid daarvoor... @ ThaZippa: haha, ach valt mee. Het kon geen kwaad. @ Sander: Hahahahaha!!! Ik wist dat jij zo ging reageren, stop nou is met janken man, alsof een burn van 2 seconde kwaad kan... @ Spasta: Dankje man! @ Tommy: Oh, die is niet van mij maar van een maatje van me. Is even tijdelijk bij mij geplaatst wegens ruimtegebrek van de eigenaar. Thnx voor de reacties!
Jordi. EPC/RST 10 November 2007 #133 je zit lekker laag:W onderin loopt het nog niet helemaal lekker zo te horen, als hij eenmaal op gang is gaat ie lkkr:~
je zit lekker laag:W onderin loopt het nog niet helemaal lekker zo te horen, als hij eenmaal op gang is gaat ie lkkr:~
Tiffie Fred Motoren 10 November 2007 #134 10 minuten gedraaid ervoor en dan klinkt die nog zo onderin met starten? Aardig gek , hoop dat je een leuke tijd knalt met het oude frame van barrel success
10 minuten gedraaid ervoor en dan klinkt die nog zo onderin met starten? Aardig gek , hoop dat je een leuke tijd knalt met het oude frame van barrel success
Dirk. Well-Known Member 10 November 2007 #135 @ J-tuning: Ja, het zit echt laag, zal nog ff flink oefenen worden... Maar eerst me remmen binnen krijgen... @ Elmorox: Ja, hij had 10 minutjes gedraaid ofzo, en daarna weer ff gestart. Thnx voor je reactie!
@ J-tuning: Ja, het zit echt laag, zal nog ff flink oefenen worden... Maar eerst me remmen binnen krijgen... @ Elmorox: Ja, hij had 10 minutjes gedraaid ofzo, en daarna weer ff gestart. Thnx voor je reactie!
Jordy... Well-Known Member 10 November 2007 #136 Tijd dus om de carb af te stellen, ben benieuwd hoe het ding het op de weg doet. Ben helemaal fan van die kamikaze frames.
Tijd dus om de carb af te stellen, ben benieuwd hoe het ding het op de weg doet. Ben helemaal fan van die kamikaze frames.
Rotjoch. Karel! 10 November 2007 #137 kben der ook wle benieuwd na:W kijke wat het komend seizoen gaat doen
John G Well-Known Member 10 November 2007 #138 Iedereen zit wel te mauwen maar heeft hij niet gewoon te lang op de choke gelopen? hele blok vol benzine.....
Iedereen zit wel te mauwen maar heeft hij niet gewoon te lang op de choke gelopen? hele blok vol benzine.....
Dirk. Well-Known Member 10 November 2007 #139 @ Thazippa: Ik kan nog niks zeggen over de afstelling... nog niet vol gas gegeven, te veel olie, niet echt gereden. Thnx voor je reactie. @ Heavyaerox: Ik kan ook niet wachten, vanmiddag klein stukje gereden (niet harder dan 30 ofzo..) maar het voelde erg stabiel aan. @ John: Heb hem idd gestart op de choke, maar blok zit niet vol benzine.
@ Thazippa: Ik kan nog niks zeggen over de afstelling... nog niet vol gas gegeven, te veel olie, niet echt gereden. Thnx voor je reactie. @ Heavyaerox: Ik kan ook niet wachten, vanmiddag klein stukje gereden (niet harder dan 30 ofzo..) maar het voelde erg stabiel aan. @ John: Heb hem idd gestart op de choke, maar blok zit niet vol benzine.
DJDelcone Asylum_DJ 10 November 2007 #140 Oii Kom maandag wel effe langs denk ik vanwegen ik tog in obdam eruit moet;p