2fast4race Sprintframe.

@ Wesley: Sprintje komt er zeker wel van! :) Jij ook succes met je project.

@ Robbert: "gewoon" een school/werk brommert. :#

@ Delano: Hehe, nou, mijn velgen moeten nog afgedraad worden etc. maar dat komt nog wel. :) bednkat voor je reactie!

@ Thinuz: Thnx, zie antw. van Delano. :P

@ Daniël: Ja, Ik zal vast wel ff oefenen op dat frame bij de Vomar, mooi stukkie asfalt daar! Spreek je snel weer man!

Morgen blok aanslingeren trouwens! :~
Alleen nog even de remmerij monteren + benzinetankje regelen...

@ Plantje: Klopt, dat ben ik nog van plan, maar ik maak hem eerst even rijdend om te kijken of hij niet erg trilt/zwabbert etc. misschien moet er nog een stuurdemper op gelast worden ofzo...
Daarna ga ik hem nog bewerken en dan gaat ie gelijk door naar de coater zodat ik er zeker ben dat ik daarna niet meer hoef te slijpen/boren aan het frame. Bedankt voor je reactie. :)

Meningen gevraagd. :P

Optie 1

Hoogglans zwart frame met Ford Focus ST Orange velgen (afgedraaide rand)

Optie 2

Candy Apple red frame met hoogglans zwarte velgen (afgedraaide rand)

Thnx 2 Davy. :#

@ John: Netjes he? :P Haha, ik denk zelf ook dat het 1 word...

@ Robbert: De combo vind ik ook wel bruut, maar ik denk dat een zwart frame net even wat "netter" staat...

maar goed, het is 50/50 nu... :P

@ Pikeheat: Dankje, Davy (Vanderheaghen) heeft de shop gemaakt. :)

@ ThijsS: Helaas... :P

@ J-tuning: Nee, ik vind die oranje kleur echt supervet! :)

@ Maarten: Ach, het oog wil ook wat. ;)

@ John: Dat is idd ook wel een optie...

@ Plantje: Chrome velgen vind ik een beetje te veel van 't goeie (en van me geld... :P)

@ Dennis: Oh god, hele forum vraagt altijd om een mening en nu doe ik het is een keer? :P Haha, nee, uiteindelijk kies ik wel wat ik zelf mooi vind natuurlijk. ;)

@ Kees: Oke, ik schuur hem gewoon kaal -:-

@ Mman: Denk dat dat hem word ja. :)

@ Ruud: Pffooee.. Goeie vraag, maar anders liet ik het wel prof. spuiten. Maar waarschijnlijk word het toch geen candy apple, dus dat scheelt. :P

@ Eendpower: Frame word idd wel gewoon zwart. ;)

En voor iedereen: Bedankt voor de reactie's. :)

Net even een mooi minibike tankje kunnen regelen, dus vanavond even monteren en dan waarschijnlijk morgen een update/filmpje. :)

Gr, Don

Back