2fast4race Sprintframe.

Haha schroevendraaier tuning :D
zier er tof uit joh ,, lekker laag nog een foto'tje van de zijkant misschien??
en van wie had je dat velgje ?:o

Last edited:
@ Spasta: Alles word nog wel gespoten, maar zit nog te twijfelen over de kleur.
Ik denk het frame weer netjes zwart en de velgen ben ik nog niet over uit.
Bedankt voor je reactie.

@ Daniël: Dennis heet ie, ken hem verder niet...

@ Wesley: Dankje. ;) Schiet het nou al is op met die sprinter van je?
Vanaf de tijd dat jij begon met je sprinter heb ik 6 verschillende scooters opgebouwd. :P

zwaar vet frame kerel :)

wil ook wel een keer tegen je sprinten met speedje,,,
2 fast ziet er wel gebruikt uit, mja gaat om de binnenkant :)

die zal vast nog wel netjes zijn...
succes met je framepje :)

groet jeroen ;)

@ Wesley: Hehe, komt goed. ;)

@ Jeroen: Dank voor je reactie. :) Sprintje zal er vast wel van komen. ;)

@ Rene: Haha, tjah.. Bedankt voor je reactie. ;) Spreek je op msn!

@ Kees: Haha, de andere 5 HOKKEN staan niet online? :+ Sprintje zal er vast wel van komen. :D

@ Niels: Ja, alsof ik het niet druk genoeg heb! hehe, Sprintje komt ook wel goed. :P

Last edited:
@ Delano: Delano! oke man, zie je vrijdag. ;) Thnx voor je reactie.
Ps. Heb je die bitch nog gescoord zaterdag? :P

/Edit: net ook een kleine bestelling geplaatst. dus donderdag misschien een kleine optater.

Last edited:
Jou blokje was ooit dit :X

e80myp.jpg

Maar zit zeker veel potentie in en komt zeker goed vooruit ;)

@ Sandor: Ja, groene zeep en een spons. :+ Thnx voor je reactie.

@ Lourens: Haha, jij was de eerste eigenaar toch? Waarom heb je de cilinderkop gepolijst? :D Thnx voor je reactie. :)

Lekker dan als een verkoper van zoiets dat niet vermeld.... :rolleyes: Neem toch aan dat dat wel bekend moet zijn?

deze opmerking is niet juist, er zat een voorvork van een zip in, het balhoofd aan de onderzijde wat er OMHEEN komt voor de kenners heb ik thuis liggen als reserve, en als Barry zelf iets wilde maken, mij goed, en voor DON, deze wilde er zelf een vork voor maken, dus ik kan nooit garanderen dat elk balhoofdsetje erin past, dus mensen even niet roepen allemaal, ik licht niemand op!!!

en voor de zogenaamde tuners hier, die weten toch ook wel hoe t balhoofd van een zip in elkaar steekt. slijp t deel van een frame af en plaats t hieronder en anders heb ik t thuis liggen, en dan nog zijn er 2 types, dus dit slaat nergens op!

Last edited:
@ Heiko: Idd, en ik weet zeker dat het allemaal gaat passen. ;)
Nog bedankt voor je belletje en succes met je eigen sprinter!

Last edited:
deze opmerking is niet juist, er zat een voorvork van een zip in, het balhoofd aan de onderzijde wat er OMHEEN komt voor de kenners heb ik thuis liggen als reserve, en als Barry zelf iets wilde maken, mij goed, en voor DON, deze wilde er zelf een vork voor maken, dus ik kan nooit garanderen dat elk balhoofdsetje erin past, dus mensen even niet roepen allemaal, ik licht niemand op!!!

en voor de zogenaamde tuners hier, die weten toch ook wel hoe t balhoofd van een zip in elkaar steekt. slijp t deel van een frame af en plaats t hieronder en anders heb ik t thuis liggen, en dan nog zijn er 2 types, dus dit slaat nergens op!

Mijn excuus voor de post.. mij is nooit verteld dat er een gedeelte ontbrak.. Verklaart al een heel hoop :) en aangezien ik mezelf voor de rest ook niet met balhoofden etc bezig houd / hield wist ik dit niet :) Weer wat geleerd:)
Iedergeval een vet dingetje wat je aan het bouwen bent :) komt zeer zeker wel goed aangezien het frame helemaal goed is:) en je toch een van de snelste blokken in handen hebt :D

Mvg Elwin

yooo, cava?je nieuw project ziet er al super vet uit! leuk dat je in mijn klasse komt te zitten:d mijn 2fast uitlaat is nu reeds ook besteld hoe presteerd de roost uitlaat?? grtz!

Back