2fast4race Sprintframe.

Ik vind frame er ook niet zwaar uit zien hoor.
En ik vind hem best wel arpart :P
Verder best weinig dan voor zo framepie
En anders laat je mij maar rijden hoor als je geen 6,7 haald ik weeg 55:W

@ patje_apeldoorn: Hehe, ik laat niet zomaar iemand rijden natuurlijk he? :P Verder is het frame toch niet zo raar, hij is wel laag, potverdikkie. :W

@ J-tuning: Frame weegt 4,8 kilo. Maarja, het is iig stevig. :P Thnx voor je reactie.

er zijn scooter frames die evenveel wegen...

als je een licht voorvorkje neemt en het frame zelf nog een beetje aanpast kan dit zeker een lichte scooter worden:D

ben erg benieuwt naar je tijden volgend jaar, blokje is iig oke, zou er ook niet te veel aan doen onder het motto "als het goed is is het goed"

yeah right, dan is zoon frame al pittig verslepen. 7 kilo voor een std klasse frame is al vrij weinig. 5 kilo nou prima toch, zoon nico bakker ding is gewoon te duur man.

hey don! ziet er allemaal netjes uit man :P
het gaat nog eens wat worden,
alleen jmmr dat ik je er toch nog uit ga rijden met me evo en, me gewicht van 150 kilo (ghehe ;) )
spreek je binnenkort wel weer, ik km wel ff langs.
succes nog man! mzzl

@ J-tuning: Ik vind het licht genoeg... Voorvorkje komt ook wel goed. + er zal nog wel wat afgedraaid worden. ;)

@ Ruud: Je haalt de woorden uit me mond. :P

@ Dustin: Zolang jou uitlaat hier licht vlam je helemaal niemand. :W
Maar je cilinder had je netjes getuned hoorde ik?

Zometeen updatetje

De bedoeling van dit project.
-tijden onder de 6,7 rijden.

moet mogelijk zijn als je alles kant en klaar koopt natuurlijk.
Hoop voor je dat je het haalt (met iemand anders erop wel te verstaan) anders weet je zeker dat je wat fout aan het doen bent :).

Spijtig dat je het zo koopt maargoed, dat kiest ieder voor zich natuurlijk.
Veel suc6 ermee aankomend seizoen.

Grtz

hahah helemaal vergeten dat dat ding nog bij jou ligt :P:D
en ja cilinder ziet er goed uit, alleen het is een beetje ''te'' goed, en je kent het gezegde: overal waar ''te'' voor staat is niet goed:P
dus het is nog maar ff afwachten of het wel wat wordt.
spreek je. mzzl

Succes met het frame en voornamelijk met de voorvork.. aangezien Ik + barry (oude eigenaar van het frame) er geen balhoofd in kregen...Na alle balhoofden geprobeerd te hebben.!!

Maar suc6 ermee;)

img023we5.jpg

wat voor balhoofd zit hier dan in ??
en anders eentje laten draaien oid :) lekker licht

@ Leander112: Dankje man. :)

@ Spasta: Idd, moet lukken. maar als het niet goed scoort doe ik iets fout, beetje simpel.. Het kan overal aan liggen. een 6,47 zal het niet 1,2,3 rijden in ieder geval. maar ik doe me best. ;) Bedankt voor je reactie!

@ Dustin: Haha, Behalve tequila? ;) Spreek je snel!

@ Niels: over 5 minuten (edit: 9 minuten. :+) in de eerste post, Ook jou spreek ik snel weer. :P

@ Vale-46: Idd, en vervolgens nog een 6,47. haha, Thnx voor je reactie. ;)

@ Vasco: Laten we het hopen. :P

@ Abels: Hebben jullie waarschijnlijk iets niet goed gedaan.

@ Boj: Ja precies. En anders hoort Heiko nog van me, haha!
Nee, maar ik ga er van uit dat het goed zit. en alles kan pas gemaakt worden.
(Heiko zei ook, als er wat is met het frame dan maak ik het gewoon.)

@ Daniël: Idd, er past iig iets in. ;)

Last edited:
@ Spasta: Idd, moet lukken. maar als het niet goed scoort doe ik iets fout, beetje simpel.. Het kan overal aan liggen. een 6,47 zal het niet 1,2,3 rijden in ieder geval. maar ik doe me best. ;) Bedankt voor je reactie!

Ging het idd maar zo makkelijk, zou handig zijn.

Ga je het frame trouwens nog spuiten of maak je alles zwart (zoals velgen enzo)?

Back