This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2fast4race Sprintframe.

@ Delano: Joo, is goed man! zie je wel verschijnen!

@ Denna: Wat is je probleem? denk je nou echt dat een burn van 2 seconde schade aan het blok aanricht ofzo? 8P Het moet niet gekker worden...

@ Tunedfox: Jij snapt hem!

Ik heb geen probleem. Ik vind het gewoon gaar dat je na 10 minuten dat het blok weer voor de 1e keer loopt, je al met dat ding ligt te burnen. Sander had iig gelijk, toen hij zei dat het blok naar een beunhaas ging:X.

tjo he, zit niet zo te zeiken allemaal... wat hij hier op et filmpje doet kan echt niet zo heel veel kwaad hoor...

lekker doorgaan met je ding, zorgen dat de carb goed is en dan hard gaan!Het blok wil iig wel!

succes,

grtz!

Het blok heeft al vele kilometers gemaakt dus voor de eerste keer lopen is het absoluut niet. Enige is dat het blok onderin voor geen meter loopt en dan ook nog flink gas geven..

Leuk project verder! ben benieuwd naar de tijden..

Wat maakt het toch allemaal uit, al rijd ie er de brommercros mee het is toch van hem ? Snap niet waar iedereen zich druk over maakt.

Inderdaad blok is van hem, en dat blok heeft wel meer op de ze pleuris gehad dan dat burnoutje! Veelste veel gezeur daarover.

Weet je al wat de kleur nu word? Alles zwart zou ik persoonlijk doen

Ik snap niet wat iedereen jankt over de afstelling etc..

dat blok is zo onder het frame weg gekomen waar 6.47 mee gereden is.

@ Denna: Zie de meningen van andere die het wel snappen.
Dan hoef ik het niet meer uit te leggen voor je... en dat laatste zinnetje: Hou het gewoon gezellig zonder die kansloze/bijdehante reactie's van je, wat wil je ermee bereiken man :?

@ Plantje: Daarom. Komt helemaal goed, bedankt voor je reactie.

@ HenriH: JA, dat was dus de olie, kan geen kwaad... Thnx voor je reactie.

@ DennisM: Bedankt voor het duidelijk maken. (en voor je reactie)

@ ErikN: Thnx. Frame word zoiezo zwart, velgen ben ik nog niet over uit..

@ Titus: Idd, niks meer aan toe te voegen... Thnx voor je reactie.

@ Denna: ok, relax.

@ Vasco: Weet ik nog niet, moet eerst even me rem binnen krijgen en nog een "degelijke" tankophanging maken + wat andere afwerking. Daarna zal ik hem eens wegen. Thnx voor je reactie.

hé vergas je mijn ex-liefje niet daar op dat filmpje? 8P

Ik hoop dat je dit spul allemaal fatsoenlijk aan de start krijgt, dan kunnen we nog eens wat leuks van dit ding te zien krijgen. Blok heeft iig al genoeg laten zien. Succes ermee en spot jullie volgend jaar vast wel weer eens!

@ Erwin: Haha, Je ex staat er nog picobello bij! :W
Maar hij staat nu niet meer in mijn schuur.
Thnx voor je reactie.

@ Heavyaerox: Haha, je bent de eerste die het zal weten!!
Thnx voor je reactie.

Je hebt ook PM (maar niet voor m'n frame)