2fast4race Sprintframe.

@ John: Haha, ja maffe muziek van een maatje. :P Is idd jou bandje. :P Die tt92 blijft nog wel ff liggen tot Meppel. :D

@ sbo159: Stabiel is het zeker. Knalde ook over een paar kleine "hobbeltjes" maar had nergens last van...

Verder knalt het IRL toch echt hard... :P Maar idd zoals John zei is de gashername niet op zijn top. Maarja, ik wil dit blok niet afstellen voordat ik de bank op ben geweest... Dus daarom eerst even ergens banken. :)

@ Niels: Ja, jammer dat ik hem net had ingeladen.. :P En ook jammer dat de BigBore zip van Daphne niet lekker liep... Maarja, volgende keer beter. :)

Je kan duidelijk horen dat hij beter afgesteld kan worden...
Heb je je vlotter wel goed staan want het loopt zo brak onderin.
Wat betreft banken moet je bij Tom wezen;) hehe

Verder veel suc6 met het hok

@ Emiel: Vlotter ben ik nog niet aangeweest. Maar ik ben met Tom in overleg om na Meppel de testbank op te gaan bij hem. ;)
Thnx voor je reactie!

idd, ding klinkt onderin behoorlijk rauw. Snap zoiezo niet dat je de hele tijd gaat knallen, zonder dat je even wat tijd aan het afstelen besteed. Kleine moeite, en op straat kun je ook een heel eind komen.

Ben benieuwd hoe die cilinder eruit ziet van binnen. En die zuiger. Reedt dit blok dan nog met de zelfde zuiger van Sittard in Eindhoven?

Back