Dirk. Well-Known Member 30 March 2008 #403 @ sbo159: Ja, dwazen! :W Hij komt gewoon normaal op toeren hoor. Alleen ik geef nogal appart gas bij vanuit stilstand wegtrekken. @ Maikel: Ja, waarom niet? had hem nog liggen... @ PuttenSR: Kut killswitch idd, van de week maar weer zo'n ouderwtse kaufen. heb nu die "luxe" versie. Maar die dingen zijn niet echt aanraders...
@ sbo159: Ja, dwazen! :W Hij komt gewoon normaal op toeren hoor. Alleen ik geef nogal appart gas bij vanuit stilstand wegtrekken. @ Maikel: Ja, waarom niet? had hem nog liggen... @ PuttenSR: Kut killswitch idd, van de week maar weer zo'n ouderwtse kaufen. heb nu die "luxe" versie. Maar die dingen zijn niet echt aanraders...
mman Mk4 GTI & Gsxr 600K7 30 March 2008 #404 klinkt wel lekker maar ligt het aan het filmpje of gaat hij niet zo hard? lekker muziekie trouwens
Dirk. Well-Known Member 30 March 2008 #405 @ Martijn: We zien het op Meppel wel... Ik vind hem vrij rap gaan.
Maarten Fucking positive 30 March 2008 #406 ik vind de snelheid ook niet zo. hij knalt niet echt ofzo.
#Maik Full Carbon Zips 30 March 2008 #407 Oh ik hoorde dat die filters niet echt goed waren, ook veel zand opzogen enzo?
Dirk. Well-Known Member 30 March 2008 #409 @ Maarten: Hoe lang doe ik dan over de 150 meter? :+ @ Maikel: Njah, nog geen zand in de carb. voor de rest niks mee gemerkt.. @ Jim: Idd, liep gewoon goed.
@ Maarten: Hoe lang doe ik dan over de 150 meter? :+ @ Maikel: Njah, nog geen zand in de carb. voor de rest niks mee gemerkt.. @ Jim: Idd, liep gewoon goed.
Dirk. Well-Known Member 30 March 2008 #411 @ Titus: Tjah, irl knalde het wel degelijk. Maar na Meppel zal ik uitgebreid gaan banken.
Dirk. Well-Known Member 30 March 2008 #413 Ik ook. Je mag 12 April ook wel ff een rondje blazen trouwens.
Dirk. Well-Known Member 30 March 2008 #418 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=pAo4aDieL3E"]YouTube - 2F4R Sprintfiets[/ame] Straks even contacten om ergens een testbank af te huren voor een dagje. (Na Meppel)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pAo4aDieL3E"]YouTube - 2F4R Sprintfiets[/ame] Straks even contacten om ergens een testbank af te huren voor een dagje. (Na Meppel)
John New guy in town... 30 March 2008 #419 Verschrikkelijk irritante muziek @ achtergrond. :X Loopt volgens mijn niet zo super mooi onderin? Het gashernemen tijdens het burnen klinkt een beetje sloom? Is dat nou mijn bandje?
Verschrikkelijk irritante muziek @ achtergrond. :X Loopt volgens mijn niet zo super mooi onderin? Het gashernemen tijdens het burnen klinkt een beetje sloom? Is dat nou mijn bandje?
sbo#159 pr:6.77 sec 30 March 2008 #420 nieuwe straatscooter geworden? haha nj hij is mooi lijkt me erg stabiel alleen vind ik die 2fast niet rijden als een 2fast zit zeker meer in,, groetjes
nieuwe straatscooter geworden? haha nj hij is mooi lijkt me erg stabiel alleen vind ik die 2fast niet rijden als een 2fast zit zeker meer in,, groetjes