2fast4race Sprintframe.

Podver heb je nieuw blokje?:P
haha netjes man nu nog ff nieuw fris dekseltje en het staat er weer nice uit(H)
Het tipje he, Tinner werkt ook heel erg goed als blok reiniger

Ziet er verder nice uit hoor

Suc6 man
Greetz

@ Martijn: Ja, paas me jou carterkap ff, je zip is toch een never endig story. :#:*

@ Kees: :#:#:#

@ Wesley: Thnq, Je inlaatsetje loopt nu idd netjes over. 8)

@ Jim: Ja, maar regel wel even een kort blokje he Jim! ;)

@ Emiel: Terpetine Power!:# Moet idd ff een nieuw carterkapje... :P

@ iedereen thnx voor de reacties! :)

Vanavond laatste update voor Meppel? :P

ziet er netjes uit don:D

alles meteen netjes weggewerkt enzo cker? nog een rode killswitch erop gedaan?:)

zie je zaterdag;)

@ Niels: Ja, vanavond komt het nog wel! :#:#

@ Martijn: Aap, bel me volgende keer als je gaat banken, dan had ik mee gegaan! :winner: Idd, Niels heeft zich vanmiddag uitgeleefd op de electra.:P

Nog bedankt hiervoor Nelson! :~

Nieuwe zuiger? nu moet hij eigenlijk weer op de bank. (of was die daar nog niet op geweest? dacht het niet zeker?)

@ Niels: Damn! Vergeten. :X Maar goed... Je bent me held, weet je toch! :winner:

@ Dominic: Dankje! :) Ook namens Niels.:P Haha! ;) Jou Sonic mag er ook wel wezen, We trekken wel een sprintje denks? :)

Foto-Update.

Beloofd is beloofd... Vandaag lekker in de weer geweest samen met Niels.

En het eindresultaat mag er wezen al zeg ik het zelf. :P

Borging

Andere Benzine-leidingen :o

(Tijdelijke) rotorafdekking verzonnen.

Dunlop TT92 erom gelegd.

This is your view for the next 150 Meter... 8P :# :P

Hihihihi:#

Overige foto's!

Nou, tot over een paar daagjes al maar weer! :W
Heb er echt zin in! :winner:

Last edited:
Ziet er weer netjes uit don :W
Maar ik zou de tank toch een bidon nemen man, is ook wat netter in de afwerking (ik weet het, ik zeur :D :D)

@ Davy: Hehe, met een beetje geluk heb ik mijn anadere rotor-afdekking voor Meppel nog binnen.:#:#

@ Jordy: Ja, beetje tegenstrijdig idd... :P Mja, allebei lekker he? :P Filter vind ik zelf ook ff wat beter, alleen nu nog ff een nieuwe score, want deze is ook smerig... :P

@ Wesley: Dank u, Ik vind deze tank ook niet je van het dus er moet idd een andere komen... Maar dit komt nog wel een keer... :P

@ Jordi: Zitje zit idd veel naar voren, maar de wheelspin valt erg mee moet ik zeggen, nu met de TT92 moet het nog wat beter gaan denk ik.

@ Gideon: Haha, oh ja jij heb ook zo'n ding he? :P Overloopbakje blijft, sorry. :P Rotorafdekking word toch vervangen wanneer ik hem binnen heb. :P

@ Iedereen: Thnx voor de reactie's!!!:)

Back