dragsterlover said:ahaha :L maak je druk om 4 euri :X
Erwin. said:10 dacht ik, maar het was gewoon drama, vond er niet veel aan, was ook brak van de nacht ervoor op dat terrein :#
[5th]patrick said:ja jonges midneigt croes was vet door station hall in '''HET'''Centrum van lely
verder erg gelache om een agentmet ze nos knop 8P
en een persoon op een zwart rood brommertje die vond dat die van Wimma te veel power had en toch stiekem wel een pro race 110 cc voor ze 4 takt wou, een snelle accu en n dikkere ketting 8P8P
Erwin. said:Haha, Hij zo, je zit me niet te flessen he :#. OWNED
Doooodziek :#:#
[5th]patrick said:verder erg gelache om een agentmet ze nos knop 8P
en een persoon op een zwart rood brommertje die vond dat die van Wimma te veel power had en toch stiekem wel een pro race 110 cc voor ze 4 takt wou, een snelle accu en n dikkere ketting 8P8P
20 rond 8) heb me wel vermaakt, scoot uitgeladen en ff rond gesjeezt, toen maar meteen op de bank geslingerdDennis.H said:was toch graag gekomen, mja niet zo heel erg veel gemist blijkbaar, behalve de wel dikke forumscooters
edit: hoeveel Pk heeft Grossie daar in z'n hand???
gelukkig doet je uutloat et goed als honkbal knuppel 8PGROSSIE said:20 rond 8) heb me wel vermaakt, scoot uitgeladen en ff rond gesjeezt, toen maar meteen op de bank geslingerd
en tot mijn grote verbazing kwam er een 20 pk score uitdaarna veel aan het sprinten geweest wat zeer voorspoedig verliep
Helaas klapte mijn Hr2 eraf tijdens het terug rijden van 1 van mijn laatste sprintjes en die is nu ter dode opgeschreven
maar weer tove dag gehad en veel members weer gemeet
Uiteindelijk mocht matthew toch nog op de versnellingspook terug naar huis[5th]Tom. said: