speed-quad said:Jij was diegene die ze vliegwiel er niet af kreeg van die HPI dusEn toen kwam ik met een zelfgebeunde vliegwieltrekker aanzetten
Speedy NRG said:ps: Wil nog ff de gasten bedanken die me HPI op tijd hebben gezet..hij rijdt nu echt super!!
[5th]patrick said:hoezo een waterpomp tang , of koevoet werkt prima :W 8P
mocht het echt hoge nood hebben kan je altijd nog een bijl gebruiken
greetz
[5th]Nick said:Is dat een vraag?
djfloris said:Van wie is die linker scoot?Wat is z'n nickname?Heb namelijk ffies een vraagje over z'n scoot.
Alvast bedankt
Verder geslaagde meeting alleen misschien beetje chaos maar dat kwam ook mede doordat er te weinig ruimte was.
Tyrone said:volgens mij heet die jonge arend, nickname weet ik niet. scorde 22.2 op perkp. bij ons
AdiozZz
Sibo said:Waar was trouwens de burn corner?, graffitie spuiten?, Stunt show?
Stond in eerste post..., kan het ook gemist hebben hoor
[5th]Tom. said:
Joene. said:Motorwout quote:
Dat gaat zeker DOOODZIEK?
:W
Jep ging zeker lekker, 19pk viel me ook niet tegen!Amico4race said:ST BOZ Was ook van de partij, wel maar met 1 scooter.
We hebben NX Verloren. 10 sprints gewonnen.
Al waren er niet echt heel veel scooters, was het nog steeds gezellig.
Wat ik zelf en ook vele andere zeer gevaarlijk vond waren die betonnenblokken van die hekken aan de linkersprintbaan.
Maar het voordeel van weinig mensen is wel dat je lekker kunt blijven doorsprinten.
Ook heeft onze Koen nog ff kunne blazen op de testbank met zn Metrakitrox, maarliefst 19PK. Lkkr oor.
Tot de volgende meeting
ps. ( hoe moet je foto's toevoegen? )
Furious Beta said:nee die minbikes waren door hun gejat, dat is pas drama!
ik heb er nu 1 terug want een stel vrienden van me die in lelystad wonen zagen alle 2 de minibikes rijden. en 1tje hebben ze kunnen aanhouden.
dus ik heb de rode minibike terug, nu die andere nog :x