This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

23 April 2006 Legale Scooter & Brommer Meeting Lelystad

Anders ben ik geflist zaterdagnacht voor de meeting op de ZIPPAH met 85km/u

[IR]http://i67.photobucket.com/albums/h307/Neo105/meetingmeppel038.jpg[/IR]

*edit* precies op het goeie moment genomen door erwin.

[5th]Nick said:

DOOOOOOODZIEK :W !

PetriK said:
Update: 1 minibike terug :W nu die andere nog

kga maar niet zeggen wat voor mensen het zijn...

Zelfde mensen die de hele tijd bij onze vrachtwagen stonden bij de scooters vet onopvallend? Daarna heb ik alles maar erin gepleurt...

Ik denk wel dat ik een idee heb...

Hij liep echt hard. Maar wel kut van die uitlaat.

[5th]Nick said:

bigfoot gespot in het wild 8P

[5th]Nick said:
Zelfde mensen die de hele tijd bij onze vrachtwagen stonden bij de scooters vet onopvallend? Daarna heb ik alles maar erin gepleurt...

Ik denk wel dat ik een idee heb...

Nja bij ons stonden ze ook best lang voor....

Zelf ben ik toen gewoon naar de sprintbaan gelopen...

Alles stond toen onbeheerd maar bij terugkomst zat alles gewoon nog netjes op zijn plaats

Die mensen willen ook gewoon kijken})

PetriK said:
Update: 1 minibike terug :W nu die andere nog

kga maar niet zeggen wat voor mensen het zijn...
Hoe heb je uitgevonden wie het was?

en hoe heb je gezorgd dat je hem terug kreeg dan?

e kom ook net terug van de meeeting
had die evo runner met alleen voorkappe er op, zwart/paars

die kuil was echt doodelijk
als je daar met 100 overheen vloog zonder vering tja dan kon je echt gaan hopen dat je 10 meter verder nog op 2 wielen stond

maarja ondankt dat dat schijt ding van mij veel te veel stuiterde toch leuke meeting gehad

[5th]Tom. said:
Hoe heb je uitgevonden wie het was?

en hoe heb je gezorgd dat je hem terug kreeg dan?

Dat vroeg ik me ook net af.....Wel zielig, je gaat toch niet een minibike jatte als je een beetje minibike voor 100 euro kan kopen :S

GROSSIE said:
Vet filmpie van Wimma Vs Mij !:W en de mac ownde de hard

Ik kan hem niet zien.. maja ik ben toch sneller dus we gaan het nog eens overdoen

Ook zo'n stomme actie, komt er een scooter aanrijden, in eens valt hij uit en en *BOEM* uitlaat erafgevallen

Maja kut sprintbaan.. en te dure prijs voor een toeschouwer..
Voor de rest weer mensen gemeet, en uiteindelijk best grappig..

We zijn net terug uit lelystad.

Toen we aankwamen was het slecht geregeld want er stond nergens aangegeve waar je naar toe moest. Dus dat was ff een zooi maar toen gelijk de scooters afgeladen en gestart naar ff stationair draaien klapte mij kickrondsel eruit doordat het borgclipje van me kickstarter eruit geschoten was. En omdat de scoot toch nog niet helemaal lekker liep heb ik het rondsel er gewoon uitgelaten en de scooter aan het hek binnen vast gemaakt en daar de hele dag laten staan .

Omdat ik geen zin meer had om dat nog te gaan fixen en bob zijn scooter heel goed liep toch maar gewoon de hele dag gekeken hoe zijn hok vlamde. Zijn apparaat vlamde ckerz hard en dat bevestigde die wel weer op de testbank met: 21,8pk :W

Alleen heb ik me de hele dag dood ge ergerd aan bepaalde lui die overal doorheen aan het blaze waren. En aan de muziek maarja je kan ook niet alles hebben he .

Al met al goed vermaakt voor die €10 heb daar een frietje voor kunnen eten en 4 bussen olie voor gekregen wat mooi in mijn senda kan :W.

Ook zo'n stomme actie, komt er een scooter aanrijden, in eens valt hij uit en en *BOEM* uitlaat erafgevallen
.

\
Joah had ik ook gezien...

Hoe kan dat in godsnaam...

De gepolyesterde kapjes trokken het ook nog wel eens slecht op die lieve klinkers btw

-arthur- said:
wat een kut meeting.

De nameeting op het benzine station dat Nick op jou bier zat te spuitten uit het fustje ownde wel

met die dikke bounce muziek uit de Micra :W

p.s dit is [5th]Nino op Tomse account